دادستان استان البرز:

قتل داداشی اتفاقی بود

دادستان استان البرز قتل روح الله داداشی قهرمان مسابقات قویترین مردان جهان را اتفاقی و بدون برنامه‌ریزی قبلی دانست.
کد خبر: ۴۱۶۲۵۰

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی فرهادی در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر ورزشکار کرجی روح‌الله داداشی در امامزاده محمد (ع) کرج گفت: قتل قهرمان کرجی در یک درگیری و نزاع خیابانی با سه نفر در منطقه گلشهر کرج به علت اصابت ضربات چاقو به سینه و گردن وی روی داد.

وی افزود: متاسفانه وی پیش از رسیدن به مراکز درمانی به علت اصابت ضربه های چاقو به شریان‌های اصلی و خونریزی شدید ، جان خود را از دست داد.

دستگیری هر سه متهم

دادستان استان البرز درباره آخرین وضع متهمان پرونده نیز گفت: هم اکنون هر سه متهم با همکاری دستگاه انتظامی و قضایی دستگیر شده اند و در بازداشت به سر می برند.

فرهادی افزود: روند رسیدگی به پرونده قضایی قتل این ورزشکار نامدار کشورمان با دستگیری متهمان آن سرعت بیشتری خواهد گرفت و دستگاه قضایی استان پس از بررسی دقیق پرونده نتایج آن را در اختیار افکار عمومی قرار خواهد داد.

فرهادی گفت: به علت اهمیت این پرونده باید جزییات و انگیزه دقیق متهمان این پرونده را در خصوص قتل این ورزشکار بررسی کرد.

روح الله داداشی متولد 1360 دارای هفت دوره قهرمانی کرج ، دو دوره قهرمانی تهران ، دو دوره قهرمانی ایران در رشته پرورش اندام و در رقابت قویترین مردان ایران یک دوره چهارم ایران ، دو دوره سوم ایران ، یک دوره قهرمانی کشور ، دو دوره قهرمانی قویترین مردان آهنین ، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها