دانش و تجربه خود را در اختیار مربیان ایرانی می‌گذارم

کرش: سوپرمن نیستم

کارلوس کرش تصریح دارد سوپرمن یا جادوگر نیست، اما اگر نیاز باشد اطلاعات و دانش خود را در اختیار مربیان ایرانی می‌گذارد. سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه اردوی اتریش درباره پرداخت شدن مطالبات مالی‌اش از سوی فدراسیون و این موضوع که آیا مبلغ قرارداد خود با فدراسیون فوتبال را اعلام می‌کند یا خیر؟ گفت: صادقانه بگویم وقتی بحث فوتبال یا اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی باشد، وظیفه من است که پاسخ هواداران را بدهم، اما مسائل مالی جزو مسائل شخصی است و من نمی‌توانم در این باره هیچ صحبتی بکنم. پرداخت شدن یا نشدن پول من یک موضوع خصوصی است.
کد خبر: ۴۱۳۲۷۸

وی با بیان این ‌که اگر فدراسیون فوتبال زمانی او را نخواهد از تیم ملی می‌رود، تصریح کرد: اعتماد داشتن به همدیگر و راضی بودن از شرایط کاری مهم‌ترین چیزی است که باعث موفقیت می‌شود. مطمئن باشید اگر فدراسیون فوتبال من را نخواهد از تیم ملی می‌روم، اما نباید به هر چیزی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، اعتماد کرد.

کرش افزود: نوع کار کردن و فلسفه کاری من با سایر مربیان متفاوت است. اگر انتقادی به فدراسیون داشته باشم و یا کم و کاستی‌ای در کارم مشاهده کنم، آن را به ترابیان یا فدراسیون فوتبال اطلاع می‌دهم و از آن دسته مربیان نیستم که مشکلات خود را با مطبوعات در میان بگذارم. اصلا دلیل این ‌که من به عنوان مربی تیم ملی ایران انتخاب شده‌ام، این است که از دانش مربیگری خود به فوتبال ایران چیزی اضافه کنم و اگر قرار بود که من هم مثل مربیان گذشته باشم، به ایران نمی‌آمدم.

سرمربی تیم ملی با بیان این ‌که من سوپرمن یا جادوگر نیستم گفت: در بخشی از قرارداد من با فدراسیون فوتبال آمده که زمانی که کلاس‌های مربیگری فوتبال در ایران برگزار می‌شود، من هم کمک کنم و دانش و تجربه خود را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهم. در هر صورت من سوپرمن یا جادوگر نیستم و یک مربی حرفه‌ای هستم که اگر لازم باشد تجربه خود را در اختیار دیگران می‌گذارم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی درباره شایعه مذاکره او با باشگاه پورتو هم گفت: من هیچ مذاکره‌ای با پورتو نکرده‌ام چرا که روشن است من با ایران 3 سال قرارداد دارم و پورتو هم از این مساله مطلع است. البته این موضوع جدیدی نیست و حتی زمانی که هنوز سرمربی ایران نشده بودم و در حال مذاکره با فدراسیون بودم از چند باشگاه پیشنهاد داشتم، اما با هیچ‌کدام از آنها مذاکره نکردم چرا که می‌خواستم به ایران بیایم.

تمرکز بر کارهای هجومی در اردوی اتریش

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تدارکاتی اتریش، با تمرینات تاکتیکی کارلوس کرش دنبال می‌شود.

در دومین تمرین این تیم که صبح پنجشنبه در زمین‌های ورزشگاه رودرسدورف برگزار شد، سرمربی تیم ملی قبل از شروع تمرینات خطاب به بازیکنان گفت: ما باید مرحله به مرحله بهتر شویم. اگر بازیکنی احساس آسیب‌دیدگی می‌کند حتما به من یا سایر اعضای کادر فنی یا پزشکان تیم اعلام کند و با ما حرف بزند. ما به اینجا نیامده‌ایم که پس از چند جلسه تمرین چند بازیکن آسیب دیده داشته باشیم بلکه اینجا هستیم تا شما را به مرز آمادگی برای مسابقاتی که درپیش داریم، برسانیم. پس باید به هم اعتماد کنیم و کار را جلو ببریم.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، مک درموت بازیکنان را با نرمش‌های خاص گرم کرد و دروازه‌بان‌ها نیز زیرنظر دن گاسپار به تمرینات اختصاصی پرداختند. آنگاه کرش روی یکی از کارهای تاکتیکی تیم که حرکت از جناحین در طول زمین، سانتر روی دروازه و زدن ضربه‌های آخر توسط بازیکنان حمله‌کننده بود، کار کرد.

محل اقامت تیم ملی ایران (منطقه و هتل لوی پرسدورف) در 170 کیلومتری جنوب شرقی وین پایتخت اتریش قرار دارد و منطقه‌ای بسیار زیبا و آرام است.امکانات هتل لوی پرسدورف نیز بسیار مناسب است و بازیکنان و کادر فنی از امکانات هتل و وضعیت غذایی و رفاهی آن رضایت کامل دارند. این اردو تا 19 تیر ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها