برنامه "دیدگاه" با محوریت اصلی سیاسی روزانه از سرویس انگلیسی زبان شبکه جهانی سحر روی آنتن می رود.
کد خبر: ۴۱۰۶۸۷

به گزارش روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه دیدگاه شنبه تا پنج شنبه هر هفته به مدت 15 دقیقه به تهیه کنندگی سهیلا قدسی به صورت زنده و مستقیم ساعت 15:02 به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

سهیلا قدسی دررابطه با موضوع برنامه "دیدگاه" گفت: این برنامه مهم ترین عناوین خبرگزاریها و مطبوعات ایران و جهان را به اطلاع بینندگان سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر رسانده و بر اساس اهمیت موضوعات و مقالات مطرح شده، آراء و نقطه نظرات صاحبان آنها را نیز منعکس می نماید.

وی در رابطه با ساختار برنامه اظهار کرد: "دیدگاه" متشکل از دو بخش گرافیکی است، در بخش ابتدایی مهمترین تیترهای اخبار از میان موضوعات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... کشور ایران همانند مهمترین دستاوردهای علمی و پژوهشی و در بخش دوم تیترهای اخبار جهان اسلام مانند انقلاب هایی که به تازگی رویداد داده و پیامدهای آنها ارائه می شود.

تهیه کننده "دیدگاه" در ادامه افزود: در طول ماه چهار گفتگوی تلفنی به صورت زنده با نویسندگان برخی مقالات مطرح شده در برنامه بر حسب موضوعات روز و جدیدترین تحولات حوزه های گوناگون انتخاب و در کانون توجه برنامه قرار می گیرند و قسمت تیتر اخبار در آن روز پخش نمی شود. تصاویری نیز در رابطه با موضوع گفتگوی تلفنی جمع آوری شده و در میان مصاحبه تلفنی نمایش داده می شود.
 
تهیه کننده دیدگاه با بیان اینکه محوریت اصلی برنامه سیاسی است گفت: در انتخاب موضوعات سعی بر آن است که نسبت به موضوعات فرهنگی نگاه ویژه ای شود. همچنین در هفته دوبار بخش ایرانگردی و جهانگردی داریم که مناطق گوناگون همراه با موسیقی نمایش داده و در رابطه با آنها توضیحاتی ارائه می شود. روزهای شنبه نیز مهم ترین محورهای سخنرانی نماز جمعه تهران پخش می شود.

این برنامه تاکنون با شخصیت ها و فعالان سیاسی، نویسندگان و روزنامه نگاران مستقلی نظیر استفان لندمن نویسنده و تحلیلگر آمریکایی و مجری برنامه رادیویی از شیکاگو با موضوعات مرگ بن لادن و همچنین تأثیر شخصیت و رهبری امام خمینی(ره) در عرصه جهانی به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، کریستوفر بولین خبرنگار مستقل و معروف آمریکایی و محقق و پژوهشگر حوزه سیاسی با موضوع دهه فریبکاری و جنگ، مایک اوکاسایل خبرنگارمستقل و تحلیلگر مسائل خاورمیانه از اوزاکای ژاپن با محوریت سیاست اسرائیلی اوباما، ژان پل پوگالا نویسنده کامرونی مقیم سوئیس درباره قرار بازداشت برای سه تن از مقامت عالیرتبه لیبی از سوی ICC ، سید علی شاه گیلانی رئیس کنفرانس حرییت که برای کشمیر آزاد فعالیت می کند در رابطه با مسائل جامو و کشمیر ، پیتر ایر مدیر مؤسسه پژوهشی" ایر اینترنشنال "کارشناس و تحلیلگر سیاسی مسایل خاورمیانه و آسیا با موضوع جنایتکاران جنگی و توسعه دهندگان جنگ در لیبی و اسما درویش خواهر یک زندانی آل خلیفه در بحرین به گفت و گو نشسته و دیدگاههای ایشان درباره موضوعات مهم منطقه و جهان را بازتاب داده است.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و ویراستار: سهیلا قدسی، مجریان برنامه: استرنانت تابلاتین، مهدی باباگل زاده، علیرضا موسوی ارفع و محمدرضا فرهادی کیا، مترجم: کامبخش خلجی، امور گرافیکی: محسن و منصور بروجردیان، حسین صدرخسروی و نصرالله واعظی آشتیانی به عنوان سردبیران دوم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها