پلیس ایالت فلوریدا از دستگیری دختر 19 ساله‌ای خبر داد که با تبر پدرش را به قتل رسانده است. در گزارش رسانه‌های رسمی آمریکا آمده است: این دختر 19ساله با همدستی مادرش، پدر 51 ساله خود را به قتل رسانده تا از بیمه عمر وی استفاده کند.
کد خبر: ۴۰۹۶۳۰

رئیس‌پلیس ایالت فلوریدا در این باره به روزنامه دیلی‌میل یادآور شد: این دختر و مادرش هر دو بیکار بوده و با اجرای این نقشه قصد داشتند از بیمه عمر این مرد بیچاره استفاده کنند. براساس شواهد و مدارک موجود، این دختر 19ساله پس از ترک منزل مادرش به منزل پدر رفته و پس از چند ساعت صحبت با او هنگامی که وی برای استراحت به اتاق خواب رفته، با تبر چند ضربه به وی وارد کرده و او را به قتل رسانده است. / ایسنا

دزدان نقابدار آمریکایی به کاهدان زدند

پلیس ایالت ماساچوست آمریکا از دستگیری 3 جوان مسلح و نقابدار به اتهام حمله به یک شیرینی‌پزی و سرقت یک کیسه خمیر خبر داد.

در گزارش پلیس منطقه «هیانیس» ایالت ماساچوست آمده است که این سه جوان 19، 20 و 21 ساله به اتهام سرقت مسلحانه از یک شیرینی‌پزی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس این منطقه هم در این باره به آسوشیتدپرس، یادآور شد: این مردان مسلح با استفاده از چاقو و یک تبر به یک شیرینی‌پزی حمله کرده و در حالی که صورت‌های خود را با ماسک پوشانده بودند، تنها موفق شدند یک کیسه خمیر مخصوص شیرینی سرقت کنند.

براساس گزارش رسانه‌های رسمی آمریکا، این 3 مرد در اصل برای سرقت پول‌های صندوق این شیرینی‌پزی خود را آماده کرده بودند که با صندوق خالی مواجه شده و در نهایت به یک کیسه خمیر قناعت کردند. فیلم‌های دوربین مخفی شیرینی‌پزی باعث به دام افتادن آنان شد. / ایسنا

زن کویتی عروسی شوهرش را عزا کرد

مقامات کویتی اعلام کردند، یک زن جوان به اتهام تیراندازی مرگبار در یک عروسی و قتل 57 نفر به اعدام محکوم شده است.

«نصرا الانزی» 24ساله روز گذشته به اتهام قتل 57 نفر با شلیک گلوله در یک مراسم عروسی به اعدام محکوم شد. این زن در آخرین جلسه دادگاه برای دفاع از خود گفته بود که تنها قصد انتقام از شوهرش را داشته است؛ چرا که شوهرش برای بار دوم زن گرفته و او را ناراحت کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری گلف‌نیوز، مقامات رسمی کویت این زن جوان را به اتهام استفاده از سلاح گرم، تشویش اذهان عمومی و قتل 57 نفر به مرگ محکوم کرد.

این زن پیش از این گفته بود که به دلیل شرایط بد روحی و فشارهای عصبی دست به تیراندازی زده است. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها