موافقت قذافی با برگزاری انتخابات

دیکتاتور لیبی تبعید را دوست ندارد

فرزند ارشد دیکتاتور لیبی در اظهاراتی که نشان دهنده اوج درماندگی و ضعف پدرش است، اعلام کرد قذافی با برگزاری انتخابات سالم موافق است و البته تبعید را دوست ندارد.
کد خبر: ۴۰۹۶۰۷

به گزارش مهر، سیف الاسلام قذافی که پس از مدتها سکوت رسانه ای بار دیگر به اظهار نظر پرداخته است، در حالی که انقلابیون روز به روز به پیشروی های خود ادامه می دهند، گفت : پدرم با برگزاری انتخابات به شرط نظارت بین المللی و بدون تقلب موافق است.

وی در این اظهارات که نشان دهنده وحشت از سقوط قریب الوقوع طرابلس است، افزود: این انتخابات می تواند با حضور  ناظران بین المللی به عنوان ضامن شفافیت آن در سه ماه مانده به آخر سال برگزار شود.انتخابات مذکور می تواند تحت نظارت اتحادیه اروپا، اتحادیه آفریقا، سازمان ملل یا ناتو برگزار شود.

فرزند ارشد دیکتاتور لیبی مدعی شد: شک ندارم که اکثریت مردم لیبی از پدرم حمایت می کنند و افراطی ها و تروریست ها مشتی مزدور هستند که آلت دست بیگانگان شده اند و از نیکلا سارکوزی دستور می گیرند.

سیف الاسلام بیان کرد: پدرم در صورتی که انتخابات را ببازد کنار می رود، اما به تبعیدگاه نخواهد رفت. پدرم لیبی را ترک نخواهد کرد، زیرا در این کشور به دنیا آمده و دوست دارد در لیبی بمیرد و درکنار عزیزانش دفن شود.

شایان ذکر است که درگیری ها میان انقلابیون و گردان های قذافی همچنان ادامه دارد و همزمان جنگنده های ناتو به بمباران برخی مواضع ادامه می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها