فدراسیون جهانی تنیس روی میز اعلام‌کرد:

سقوط پینگ‎پنگ‎بازان ایران در رنکینگ

نخستین رنکینگی که در سال جدید از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) منتشر شده است از سقوط اکثر نمایندگان کشورمان در هر چهار رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان حکایت دارد.
کد خبر: ۳۹۳۱۴۲

به گزارش مهر، بر اساس جدیدترین رده‎بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز و در رده سنی بزرگسالان مردان به جز نیما عالمیان که صعود داشته و مهران احدی که جایگاهش بدون تغییر مانده است، دیگر پینگ‎پنگ‌بازان کشورمان رده پیشین خود را با سقوط از دست داده‎اند.

در این بخش از رنکینگ ITTF نوشاد عالمیان با هشت پله سقوط در رده 176 ایستاد. محمدرضا اخلاق پسند از رده 254 پنج پله سقوط کرد و به رده 259 رسید. افشین نوروزی هم سه پله سقوط کرد و در مکان 321 قرار گرفت. واحد مالمیری هم رده 459 را از آن خود کرد. این بازیکن کشورمان دو پله سقوط داشت. در این بخش نیما عالمیان به عنوان تنها ایرانی صعود کرده از رده 570 به رده 567 ارتقا یافت. جایگاه مهران احدی هم در رده 338 بدون تغییر ماند.

رده‌بندی پینگ‎پنگ‎بازان ایران در رده سنی امیدها

نوشاد عالمیان علاوه بر رده سنی بزرگسالان در بخش امیدها نیز سقوط داشت. این بازیکن در این بخش سه پله نزول داشت و در رده 30 ایستاد. حمیدرضا طاهرخانی هم سقوطی مشابه نیما عالمیان داشت و نتوانست رده‎ای بهتر از 375 را از آن خود کند. محمد امین حنطه و علیرضا ملارجبی هر یک با 2 پله سقوطبه ترتیب در رده‎های 331 و 352 قرار گرفتند. در این بخش نیما عالمیان و شاکر شکیراتی تنها بازیکنانی بودند که صعود داشتند. نیما علمیان با حداقل صعود صاحب رنکینگ 170 شد و شاکر شکیراتی هم 6 پله صعود کرد و به رده 380 ایستاد.

رده‌بندی پینگ‎پنگ‎بازان ایران در رده سنی جوانان

رنکینگ جدید امیدهای فدراسیون جهانی تنیس روی میز بری حامد باشت باوی و سروش امیری نیا با صعود همراه بودند. این دو بازیکن کشورمان به ترتیب 29 و 2 پله ارتقا داشتند و در رده‌های 341 و 364 قرار گرفتند. دیگر نمایندگان کشورمان در جدول این رده سنی سقوط کردند. بر این اساس پوریا عمرانی از رده 200 سه پله سقوط کردند و به رده 203 رسید.  محمد امین حنطه و علیرضا ملارجبی هم هریک با یک پله نزولی که داشتند به ترتیب صاحب رنکینگ 161 و 174 شدند.

رده‌بندی پینگ‌پنگ‌بازان ایران در رده سنی نوجوانان

حامد باشت باوی تنها پینگ‎پنگ‎باز ایرانی است که در رده سنی نوجوانان صعود کرد. باشت باوی با هشت پله صعود رنکینگ 62 را به خود اختصاص داد. در این جدول سروش امیری نیا در رده 67 باقی ماند. مهدی نجفی و متین لطف الله نسبی رده‎های 154 و 156 را به خود اختصاص دادند. این دو بازیکن به ترتیب 3 و 4 رده سقوط داشتند.

صعود 6 بازیکن و سقوط یک نفر در بخش بانوان

در رده‎بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز، بانوان کشورمان نسبت به مردان وضعیت به نسبت بهتری داشتند چرا که به جز ندا شهسواری سایر نمایندگان کشورمان صعود کردند.

پریسا صمدی نفر اول رنکینگ ایران با 9 پله صعود در رده 761 جهان ایستاد. محجوبه عمرانی 8 پله صعود کرد و از رده 737 به  رده 729 ارتقا یافت. مریم صامت با 16 پله صعود از رده 889 به رده 873 صعود کرد، سحر رهنما با 18 پله صعود در مکان 1010 جهان قرار گرفت و زهرا نیاقی‎ها از رده 1172 به رده 1154 صعود کرد. نیاقی ها در رده بندی جوانان نیز 2 پله صعود کرد و در رده 556 قرار گرفت.  در رده بندی بانوان پینگ‌پنگ‌باز جهان که 1227 نفر در آن حضور دارند ندا شهسواری نیز که در جایگاه 623 جهان قرار داشت 2 پله سقوط کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها