آخر هفتـه از تلویزیون ببینید،

آواز گنجشکها، جزیره، تیرانداز...

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی « مسافران»،« خواب بد»،« قطار فراری»،« آواز گنجشکها»،« جزیره»،« تیرانداز»،« دوازده لوح زرین»،« قهرمان تحت تعقیب»،« تعقیب 3000»،« قهرمان سونگ» ،«استخوان زمستان»،« نگارش مرگ»،« کاوش در کهکشان»،« حبس شدگان » و « پل مرگ» پنجشنبه و جمعـه 12 و 13 اسفند ماه ازشبکه هـای یک ، دو، سه ، چهار، تهـران و سیمای استان ها پـخش می شـود.
کد خبر: ۳۸۸۶۷۳

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما ، فیلم سینمایی « مسافران » به کارگردانی رودریگوگارسیا محصول سال 2008 کشورهای کانادا و آمریکا پنجشنبه 12 اسفند ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی آن هاتاوی می بینیم : پس از آن که یک هواپیمای مسافربری سقوط می کند، یک روانشناس به نام کِلِر مامور می شود تا مشاوره پنج تن ازنجات یافتگان این سانحه را به عهده بگیرد.

فیلم تلویزیونی « خواب بد » به کارگردانی منوچهر هادی وتهیه کنندگی محمد نشاط جمعه 13 اسفند ماه ساعت 16ازشبکه یک سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی لیلا اوتادی ، امیرآقایی ، مهدی صبایی ، سارا کریمی ومژگان بیتا می بینیم : سحر و پوریا که هر دو مهندس هستند در زندگی شخصی خود بسیار پرمشغله می باشند.این مسئله آنها را از هم دور کرده و سبب اختلافات زیادی شده است و آنها مجبور به طلاق می شوند.چند روز قبل از طلاق ،سحربه یک مسافرت کاری می رود و پوریا برای مراقبت ازدخترکوچکش پرستاری به نام ستاره را استخدام می کند.
این فیلم تلویزیونی به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما درسال جاری تولید شده است .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « قطارفراری» به کارگردانی و تهیه کنندگی فیل برانسوم جمعه 13 اسفند ماه ساعت 18:30 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان این فیلم آمده : جرمیه 62 ساله که سالها خدمت صادقانه در راه آهن انجام داده با خرید سهام راه آهن توسط بریت بنر از پدرش، توسط او از کارش اخراج می شود. جرمی که سالها بروی راه آهن زندگی کرده و به آن خو پیدا کرده است بعد از از این اتفاق افسرده می شود. از طرفی بین جاستین پسر 9 ساله بریت و توماس نوه بزرگ جرمی بر سر توانایی جرمی و اخراجش از اداره درگیری پیش می آید و جاستین در ازای گرو گرفتن دایناسور مورد علاقه توماس از او می خواهد تا ادعای بلد بودن هدایت لوکوموتیو را به او ثابت کند.
« قطارفراری» بابازی جاناتان هال ومایکل بیسانز محصول سال 2008 کشورآمریکا است.

فیلم سینمایی « آواز گنجشک ها» به کارگردانی وتهیه کنندگی مجید مجیدی جمعه 13 اسفند ماه ساعت 23 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی « آوازگنجشک ها» به داستان مرد ساده و میانسالی به نام کریم می پردازد، وی در یک مزرعه پرورش حیوانات کارمی کند و شیفته شترمرغ هاست و ارتباط روانی و عاطفی با آنها برقرار کرده است، برحسب اتفاق یکی ازشترمرغها از مزرعه فرارمی کند، کریم چند روزی به دنبالش می گردد ، اما موفق به یافتن آن نمی شود و درنتیجه ازکاراخراج می شود، این بهانه ای می شود که برای اولین بار به شهر برود و در شهر از طریق مسافر کشی با موتور سیکلت امرارمعاش کند.
فیلم سینمایی « آوازگنجشک ها» با بازی رضا ناجی،کامران دهقان و حامد آغازی درسال 1386 ساخته شده است .

شـبـکـه ســه

فیلم سینمایی « جزیره» به کارگردانی مایکل بی پنجشنبه 12 اسفند ماه ساعت 10:30 ازشبکـه سه روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : درسال 2019 مردی به نام لینکلن اکوشش ساکن محله ای دریایی و مرموز است که به شدت محافظت می شود. او نیز مانند سایرساکنین آرزو دارد به جزیره که مشهوراست به آخرین نقطه آلوده نشده زمین برود. او به زودی پی می برد که او و سایرساکنین این منطقه افراد بازسازی شده هستند که به سفارش شخصیتهای مختلف از روی آنها بازسازی شده اند تا درمواقع لزوم به کار آیند.
اوان مک گرگورو اسکارلت جوهانسون درفیلم سینمایی « جزیره» محصول سال 2005 آمریکا به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « تیرانداز» به کارگردانی آنتونی فوکوا پنجشنبه 12 اسفند ­ماه ساعت 16 ازشبکـه سه سیما پخش می شــود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : یک تیراندازقدیمی که به اجباربازنشسته شده است. بار دیگراستخدام می شود تا احتمال ترور رئیس جمهور را درسه شهرمختلف بررسی کند که ظاهراً برای حفاظت از رئیس جمهوراست ، ولی درنهایت به رئیس جمهورسوء قصد می شود و وی تحت تعقیب قرارمی گیرد ، ولی فرارمی کند .
مارک والبرگ ، مایکل نپا و دنی گلووردرفیلم سینمایی « تیرانداز» محصول سال 2007 آمریکا بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « دوازده لوح زرین » به کارگردانی کانگ چینگ و با بازی چینگ ونگ و جیمز تیم پنجشنبه 12 اسفند ماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : دوازده لوح زرین نشانه قدرت حاکم است و هرکس صاحب این الواح شود ،از قدرت فزاینده ای برخوردارشده و قادربه انجام هرکاری می شود.با ربوده شدن لوح به وسیله مردانی بد سرشت ، لونگ که قهرمان ورزش های رزمی است تصمیم می گیرد آن را بازگرداند.
فیلم سینمایی « دوازده لوح زرین » محصول سال 1970 کشور هنگ کنگ است .

فیلم سینمایی « قهرمان تحت تعقیب » به کارگردانی برایان اسمروز و با بازی کوبا کودنیگ جوئیور، ری لیوتا و کیم کواش 30 دقیقه بامداد روزجمعه 13 اسفند ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: یک رفتگربه نام « لیام کیس » به همراه دوستش « سواین » در رستوران نشسته اند که ماشینی تصادف می کند و لیام دراقدامی شجاعانه دختر کوچکی به نام « مارلی» را نجات می دهد ودر نظرمردم به قهرمان تبدیل می شود . لیام که قبلاً همسرش را در تصادف از دست داده و تقریباً زندگی به هم ریخته ای دارد بعد از این حرکت قهرمانانه تغییری در زندگیش ایجاد می کند.
فیلم سینمایی « قهرمان تحت تعقیب » محصول سال 2007 آمریکا است.

فیلم سینمایی « تعقیب 3000 » به کارگردانی گرگوری جی لینزی محصول سال 2010 آمریکا ، جمعه 13 اسفند ماه ساعت 10:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

داستـــان فیلم سینمایی « تعقیب 3000 » ، خاطرات کودکی دو برادر به نام های "راجر" و " میکی" است که به تیم بیسبال شهرشان علاقه بسیاردارند و تمام بازی های بازیکن معروف آن را ازنزدیک دنبال می کنند. ماجرا زمانی آغازمی شود که بیماری "راجر" شدت گرفته و مادرشان تصمیم می گیرد به شهربسیار دوری نقل مکان کند. " راجر" و " میکی " نمی توانند خود را با شرایط و شهر جدید تطبیق دهند .
رای لیوتا ، روی کولکین وتانیا راموند درفیلم سینمایی « تعقیب 3000» به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « قهرمان سونگ » به کارگردانی چیییانگ شن محصول سال 1973 هنگ کنگ ، جمعه 13 اسفند ماه ساعت 14:15ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی سوشین لی لو آمده : دو استاد شمشیربازی که درخدمت خاندان سانگ هستند به سه شاگرد خود ماموریت می دهند که مهرسلطنتی را به برادرکوچکتر شاهزاده برسانند تا به نیابت از اوحکم رانی کند .
فیلم داستان حوادثی است که برای این 3 شاگرد در راه رساندن مهرسلطنتی به برادرکوچک شاهزاده اتفاق می افتد .

شـبـکـه چـهــار

فیلم سینمایی « استخوان زمستان » به کارگردانی دبورا گرانیک پنجشنبه 12 اسفند ماه ساعت30/15 ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : " ری " دختری نوجوان است که ازمادر بیمار، خواهر و برادر کوچکتر خود به سختی نگهداری می کند. پدر" ری " تا یک هفته آینده باید برای شهادت در یک پرونده علیه یک گاودارخلافکار خود را به دادگاه معرفی کند ، درغیراین صورت خانه و زمین او توسط دادگاه درقبال بدهکاری او مصادره می شود.
فیلم سینمایی « استخوان زمستان » محصول سال 2010 درکشورآمریکا با بازی جنیفرلارنس و جان هاوکس ساخته شده است .

فیلم سینمایی « نگارش مرگ » به کارگردانی مایکل کانل جمعه 13 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه " سینما 4 " ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

داستان درمورد جید هاپر زن نویسنده ای است که هنوزخاطرات گذشته او را آزار می دهند. او در نوجوانی به دلیل علاقه ای که به یک اسب داشته و به دلیل کشته شدن این اسب وحشی توسط پدرش، هنوز از پدر دلگیر و دور است، بخصوص که پدر او و آن اسب را در حادثه ای که منجر به مرگ مادرشده است مقصرمی داند.
راشل هاینز و جوان سوئیب درفیلم سینمایی « نگارش مرگ » محصول سال 2007 کشورآمریکا بازی کرده اند.

شـبـکـه تـهـران

فیلم سینمایی « کاوش در کهکشان » به کارگردانی دین پریست 30 دقیقه بامداد روزجمعه 13 اسفند ماه ازشبکـه تهران پخش می شــود .

« کاوش در کهکشان » داستان گروهی بازیگراست که اتفاقی به سفینه ای درکهکشان رفته وازآنها خواسته می شود که باسیاره ای که باآنها دشمن هستند،مبارزه کنند.
فیلم سینمایی « کاوش درکهکشان» محصول سال 1999 کشورآمریکا در ژانرعلمی تخیلی، کمدی و ماجراجویی ساخته شده است.

فیلم سینمایی « حبس شدگان » به کارگردانی داگ کمپل روزجمعه 13 اسفند ماه ساعت 13:30 ازشبکه تهـران پخش می‌شـود .

« حبس شدگان » داستان عده ای کوهنورد واسکی بازاست که دراثربهمن شدیددریک پناهگاه گیرمی افتندوگروه امداد درصدد نجات دادن آنهاست .
جک وگنر، گابریل کارتریز و اوبری دولار درفیلم سینمایی « حبس شدگان » محصول سال 2002کشورهای آمریکا و کانادا در ژانر حادثه ای و هیجانی به ایفای نقش پرداختند .

سـیـمـای اسـتـان هـا

فیلم سینمایی « پل مرگ» جمعه 13 اسفند ماه ساعت 13:30 ازسیمای استان ها پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : حادثه تصادفی منجر به مرگ شخصی می شود که ظاهراً توسط شوخی بچه ها با پرتاب جسمی از روی پل به سمت اتومبیل رخ می دهد. پس ازآن هم حادثه ای مشابه آن برای یک وکیل مالی رخ می دهند پلیس به بچه ها شک می کند .
فلوریان مارتینس و الیزابت پارکیسون درفیلم سینمایی « پل مرگ» محصول سال 2006 آلمان به عنوان بازیگران اصلی حضورداشتند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها