تازه‌های فجر

موسیقی (2تا 8 اسفند) ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر اعلام کرد در پی درخواست‌های مکرر، زمان تهیه بلیت‌های تخفیف‌دار برای دانشجویان تمدید شد. علاقه‌مندان می‌‌توانند برای تهیه بلیت‌‌های تخفیف‌دار جشنواره، شنبه 30 بهمن به کمیته بلیت دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر واقع در خیابان حافظ، بعد از هتل رودکی خیابان هانری کربن، پلاک60 مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۸۶۵۶۰

تئاتر (16 بهمن تا اول اسفند)

بعد از 2 روز تعطیلی، اجرای نمایش‌های خیابانی جشنواره تئاتر فجر از دیروز عصر از سر گرفته شد.این نمایش‌ها در محوطه تئاترشهر و فضای پیرامون خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

تجسمی (12بهمن تا 12 اسفند)‌

همایش علمی سومین جشنواره تجسمی فجر با برگزاری میزگرد هنر انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد.

در نشست روز آخر، کامران افشار مهاجر پیرامون «بررسی تحولات و چالش‌های گرافیک معاصر ایران» و سمیه علی‌پور مقاله مشترک خود را با اصغر کفشچیان مقدم با موضوع «پژوهشی پیرامون تصویر فرشتگان در آثار نقاشان 10 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی»ارائه کرد. علی عباسی با حضور در این همایش «طرح‌واره تنشی فرآیند گفتمان در تابلوی «ذوالجناح» اثر کاظم چلیپا» برای حاضران ارائه کرده و ژرارد کاریس (هلند) پژوهشگر عرصه هنر هم با حضور در این همایش «خلاقیت در هنر با محور پنتاگونیسم» را شرح داد. در پایان این همایش هم میزگرد هنر انقلاب اسلامی با حضور ایرج اسکندری، عبدالمجید حسینی‌راد، احمدرضا دالوند و مرتضی گودرزی دیباج برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها