تازه‌های فجر

تئاتر (16 بهمن تا اول اسفند) سعید اسماعیلی، مدیر امور نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد، در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ضمن اهدای جایزه ویژه به اثر برگزیده در حوزه دفاع مقدس، از اجرای عمومی این نمایش نیز حمایت خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۴۵۵۱

همزمان با بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، علاقه‌مندان گیلانی طی 4 روز شاهد 16 اجرا توسط 5 گروه منتخب نمایش عروسکی بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شهرهای رشت، لاهیجان، بندرانزلی، آستانه اشرفیه و سیاهکل خواهند بود.

شعر ( 7 تا 10 اسفند)‌

جشنواره استانی شعر فجر امروز با حضور مصطفی محدثی‌خراسانی و محمدرضا عبدالملکیان به عنوان مهمان در استان قزوین برگزار می‌شود. در این مراسم علاوه بر شعرخوانی 20 شاعر استانی، از 25 شاعر پیشکسوت فعال در سطح استان نیز تقدیر خواهد شد.

موسیقی (2تا 8 اسفند)

ارکستر کودکان «پارس» به رهبری ناصر نظر، دوم اسفند به عنوان نخستین گروه در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

تجسمی (12بهمن تا 12 اسفند)‌

‌ آثار سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از فردا عصر به طور همزمان در موسسه فرهنگی ـ هنری صبا، فرهنگسرای نیاوران و مرکز فرهنگی ـ هنری انقلاب اسلامی (برج آزادی) به نمایش درمی‌آید. بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم آزاد است.

سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی در موزه ملی آکرا در پایتخت غنا گشایش یافت. از سوی دیگر، همزمان با سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در پایتخت غنا، هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در این کشور غرب آفریقا نیز برپا شد و آثار احسان قائمی و بابک حجازی در رشته‌های نگارگری و خوشنویسی به نمایش درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها