مجموعه انیمیشن کشتی آسمانی در مرکز آذربایجان شرقی در حال تولید است.این انیمیشن براساس داستان نبوت و دعوت حضرت نوح به یکتا پرستی و پناه آوردن برده نوجوانی به آن حضرت ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۹۹۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، کارگردان و تهیه کننده این مجموعه به روابط عمومی معاونت امور استان‌ها گفت : این انیمیشن داستانی در 20 قسمت 11 دقیقه تولید می‌شود .

احد عبادی افزود : با پایان پیش تولید این مجموعه شامل طراحی شخصیت، ساخت عروسک، اکسسوار و دکور از اواسط آذر ماه امسال کار تصویربرداری و ضبط تصاویر آغاز شده است .

وی از آماده شدن 15 دقیقه از این مجموعه خبر داد و افزود : براساس برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری این مجموعه تا دیماه سال آینده ادامه دارد در عین حال با اتمام تصویربرداری 7 قسمت اجرای مراحل فنی شامل تدوین و صداگذاری انجام می‌شود .

عبادی با اشاره با گستردگی داستان این مجموعه گفت : برای تولید این اثر 38 عروسک برای شخصیت‌های اصلی و 90 عروسک به عنوان سیاهی لشکر ساخته شده است .
 
کارگردان این انیمیشن تکنیک اجرای این کار را تک فریم بیان کرد و افزود : برای ارتقاء کیفی و حفظ صورت و هماهنگی بیان دیالوگ‌ها توسط عروسک‌ها از شیوه انیمیشن سه بعدی استفاده شده است .

احد عبادی در پایان با اشاره به همکاری بیش از 20 نفر از هنرمندان استان در ساخت این مجموعة انیمیشنی از تلاش‌ها و راهنمائی آقای یوسف صدیق به عنوان ناظر کیفی قدردانی کرد .

دیگر عوامل تولید انیمیشن کشتی آسمانی عبارتند از: احد عبادی و حسین میزانیان نویسنده، پیمان عباس زاده تصویربردار، امین سیمین مرام طراح صحنه، شهرام عبادی تدوین و رایانه، محمود نیک زاد انیماتور، ساناز احدی و مهدی صمدزاده عروسک ساز، علی مردمی نورپرداز، پویا شکیبی دستیار تصویربردار، لیلا قاسمی طراح و دوخت لباس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها