حق با شماست

دریافت پول از دانش‌آموزان

مقدم از تهران: حدود 4 سال پیش نامه‌ای مبنی بر پرداخت حق انشعاب فاضلاب به در منازل توزیع شد که اگر هم نمی‌دادیم آب را قطع می‌کردند. حال بعد از این مدت و با وجود پرداخت مبلغ مورد نظر، نه فاضلابی وصل شده و نه کلنگ این کار زده شده است.
کد خبر: ۳۸۳۷۲۰

دهقان‌نیری از کرج: به منظور خرید حق انشعاب آب برای مغازه به اداره آبفای غرب استان تهران مراجعه و برای این کار بیش از 2 میلیون و 900 هزار تومان از من طلب کردند. آیا این هزینه درستی است؟

احمدپور از شیراز: محلات شیشه‌گری و کوزه‌گری در جنوب شهر شیراز از مناطق جرم‌خیز و محل فروش مواد مخدر است. از مسوولان نیروی انتظامی برای پاکسازی این منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

یک شهروند از رشت: در مورد بیمه مغازه‌داران که در اخبار آمده بود، نه امور صنفی خبر دارد و نه سازمان بیمه‌گر. لطفا مسوولان امر در این مورد اطلاع‌رسانی دقیق کنند.

معلم از تهران: از مسوولان سازمان ثبت احوال می‌خواهیم که کارمندان خود بویژه شعبه شمال را بابت تکریم ارباب رجوع توجیه کنند.

عباسی از اندیشه: مسوولان اتوبوسرانی برای فازهای 2، 3 و 4 شهرک اندیشه خطوط اتوبوس راه‌اندازی کنند تا رفت و آمد اهالی بسهولت امکانپذیر باشد.

خسروی از تهران: از اداره برق می‌خواهیم که مانند گذشته لامپ کم‌مصرف برای صرفه‌جویی در انرژی بین شهروندان توزیع کند.

یک شهروند از ایلام: فرزندم دانش‌آموز مدرسه راهنمایی دخترانه در شهر ایلام است. به‌رغم گفته مسوولان مبنی بر عدم ‌دریافت وجه، مسوولان مدرسه به بچه‌ها گفته‌اند مبلغ 30 هزار تومان بیاورند، وگرنه کارنامه ترم اول به آنها داده نمی‌شود. از مسوولان تقاضای رسیدگی دارم.

غفاری از تهران: مسوولان ذی‌ربط در مورد کسانی که تازه ازدواج کرده و موفق نشده‌اند شماره حسابی را برای دریافت یارانه‌ها ثبت کنند، اطلاع‌رسانی کنند که تکلیف آنها چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها