یک شهروند از کوهدشت: برای ثبت‌نام به سایت رفاه مراجعه کردیم، اما این سایت مسدود است و از طرفی به ما می‌گویند یارانه نوبت اول دیگر به ما تعلق نمی‌گیرد، چرا؟
کد خبر: ۳۸۲۰۵۱

یک شهروند از شهریار: راننده تاکسی هستم که بعد از گازسوز کردن خودرو و دریافت کارت جدید سوخت وقتی 2 مرتبه از آن استفاده کردم، این کارت مجددا از کار افتاد. بعد از چندبار سر زدن به جاهای مختلف بالاخره به من گفتند، دریافت کارت جدید حدود 40 روز طول می‌کشد. حال سوالم این است که در این 40روز چگونه خرج خود و خانواده‌ام را دربیاورم؟

جمعی از شهروندان: چرا مسوولان سازمان رفاه در مورد ثبت شماره حساب کسانی که جا مانده‌اند هیچ اطلاعاتی نمی‌دهند؟

یک شهروند: بهترین راه برای خلوت شدن تهران انتقال پایتخت از تهران است.

بلغار از تهران: خوب است مسوولان صداوسیما نام شبکه قرآن و معارف سیما را به عبارت شبکه دین و ایمان تغییر دهند.

صالحی از تهران: از وزارت نیرو می‌خواهیم، لامپ‌های کم مصرفی را که چند وقت پیش در اختیار مردم قرار می‌داد، مجددا بین هموطنان توزیع کند تا شاهد کاهش مصرف انرژی باشیم.

میرآلی از محلات: اداره بیمه محلات از پذیرش بیمه برای کارگران ساختمانی سر باز می‌زند، لطفا مسوولان به این امر رسیدگی کنند.

اکرامی‌پور از شاهرود: برای خرید یک دستگاه اتومبیل ثبت‌نام و بعد از یک‌ماه انصراف خود را اعلام کرده‌ام که بعد از گذشت 3 ماه هنوز اصل پول را به من بازنگردانده‌اند، حال تکلیف من چیست؟

یک شهروند از تهران: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که در مورد سوانح هوایی از وزیر مربوط سوال شود تا دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

امیدی از رشت: با کمال تاسف از حادثه پیش آمده برای مسافران هواپیما، چرا مسوولان ذی‌ربط اجازه پرواز به هواپیماها را در هوای برف و بورانی می‌دهند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها