پخش‌کننده استریو

یک گوشی موبایل امروزی معمولا پخش‌کننده مناسبی برای فایل‌های صوتی است. آنها از حافظه‌های داخلی با حجم بالا استفاده می‌کنند یا از حافظه خارجی با همان ظرفیت پشتیبانی می‌کنند. همچنین آنها دارای هدفون‌ها و گوشی‌های استریو هستند که قادرند یک موسیقی را با کیفیت بسیار خوب در اختیار مخاطب قرار دهند. اگر شما مایل به خرید یک دستگاه پخش‌کننده موسیقی همراه باشید، معمولا به همان میزان خرید یک تلفن همراه امروزی برای شما خرج دارد. پس چه بهتر که یک گوشی موبایل با امکاناتی خوب تهیه کنید تا هم از تلفن استفاده کنید و هم از امکانات جانبی آن لذت ببرید.
کد خبر: ۳۸۱۹۹۰

اما این نکته نباید فراموش شود که تنها داشتن سخت‌افزار مناسب برای این کار مناسب نیست و شما می‌بایست به همراه آن، از نرم‌افزار مناسبی نیز استفاده کنید؛ نرم‌افزاری که بتواند از حداکثر توان سخت‌افزارها استفاده کند و به کاربر سرویس دهد.

امروز قصد معرفی پخش‌کننده‌ای را داریم که میان کاربران سیستم‌عامل آندروید از محبوبیت بالایی برخوردار است و پرطرفدارترین این‌گونه برنامه‌هاست؛ نرم‌افزاری که با داشتن حجم کم، محیطی زیبا و کاربر پسند به همراه امکاناتی ویژه به شما عرضه خواهد کرد.

نرم‌افزار PowerAMP نگارش1.0Build297

برنامه را روی گوشی خود نصب و به اجرا در آورید که در ابتدا شروع به جستجو در بین فولدر‌های مموری کارت شما خواهد کرد تا فایل‌های موسیقی را بیابد و سپس وارد محیط اصلی برنامه خواهد شد. اگر دقت کنید محیط اصلی به 2 بخش مجزا تقسیم شده است؛ پخش‌کننده و اکولایزر.

شما در قسمت اکولایزر می‌توانید نحوه پخش موسیقی را بر اساس دلخواه خود تعیین کنید یا از موجودی‌های پیشفرض آن استفاده کنید. این اکولایزر‌ها در کیفیت پخش موسیقی تاثیر خواهد گذاشت و بر اساس تنظیمات، صدا را به نحو دلخواه شما پخش خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که تنظیم نادرست یا بالابردن آیتم‌های موجود به صورت غیراصولی این بخش می‌تواند به بلندگوی گوشی شما ضربه وارد کند و در مواردی به پارگی آن منجر شود. پس اگر تنظیمی ‌انجام می‌دهید صرفا برای دستیابی به صدای بیشتر نباشد که کاملا اشتباه است.

در قسمت پخش‌کننده نیز دکمه‌های معمولی پخش به همراه گزینه‌های تکرار و پخش کردن به صورت تصادفی (Random) در اختیار شما قرار دارد. در صورتی که فایل موسیقی شما در قسمت اطلاعات خود دارای عکس باشد، این عکس نیز در بالای صفحه به نمایش گذاشته خواهد شد.

اگر دکمه Menu گوشی خود را بزنید، خواهید دید که بخش‌های مختلف دیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که ما آن را با توضیحات اندک در زیر آورده‌ایم.

Add To PL: با استفاده از این گزینه موسیقی شما به یک فهرست پخش وارد می‌شود. به صورتی که در این فهرست شما می‌توانید تنها موسیقی‌های دلخواه خود را قرار دهید. آنها می‌توانند در هر قسمتی از حافظه گوشی شما باشند و نیازی نیست تنها در یک فولدر و بخش خاصی قرار گیرند. بعد‌ها در صورت مراجعه به این فهرست پخش تنها موسیقی‌های دلخواه شما به صورت پشت سر هم اجرا خواهد شد.

RingTone: تنها با فشردن این گزینه، موسیقی در حال پخش به زنگ موبایل شما تغییر خواهد کرد و در صورت زنگ خوردن گوشی شما، این موسیقی پخش خواهد شد.

Info: همان‌طور که در بالا گفته شد هر موسیقی برای خود دارای یک سری اطلاعات و مشخصات است. برای دستیابی به اطلاعات فایل صوتی کافیست از این گزینه استفاده کنید.

Delete: همانطور که از اسمش پیداست فایل مورد نظر را حذف خواهد کرد.

Folders/Lib: شما می‌توانید موسیقی‌های خود را به 2 صورت دسته‌بندی کنید. یا آنها را در فولدر‌های مختلف دسته‌بندی کنید یا از کتابخانه استفاده کنید. کتابخانه از یک‌سری آیتم‌های پیشفرض برای دسته‌بندی استفاده می‌کند که شامل گزینه‌های آرتیست، نوع و سبک موسیقی و... دسته‌بندی شده است. شما می‌توانید بر اساس دلخواه از بخش دلخواه استفاده کنید.

Equalizer : بخش مربوط به تنظیم اکولایزر است که در بالا توضیحات لازمه داده شده است.

Setting: بخش تنظیمات برنامه که در آن می‌توانید برای برنامه خود پوسته انتخاب کنید، مرتب‌سازی فایل‌ها را بر اساس دلخواه تغییر دهید، نحوه پخش موسیقی را زیر نظر بگیرید، هدست و نحوه استفاده از آن را برنامه‌ریزی کنید و گزینه‌های دیگری که تغییرات در آنها تنها بر اساس دلخواه شما خواهد بود و در کارکرد اصلی برنامه که همانا پخش فایل موسیقی است تاثیری نخواهد داشت.

توضیحات برنامه به صورت مختصر در اینجا به پایان رسید. همان‌طور که گفته شد پخش‌کننده‌های متعددی برای فایل‌های صوتی گوشی‌های موبایل وجود دارد، اما به شما اطمینان می‌دهیم با داشتن این برنامه دیگر به سراغ نرم‌افزار‌های مشابه نخواهید رفت. برای دریافت نسخه‌ای از این برنامه از آدرس اینترنتی زیر استفاده کنید.

http://www.4shared.com/file/ciRCJY-H/p297.html

پژمان عاملی‌فرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها