پل روگذر آزادگان به دلیل فاصله پایه‌های پل از بدنه آن مشکلات فراوانی را برای مردم بویژه رانندگان تاکسی که در زیر این پل در ایستگاه‌های مشخص مستقر شده‌اند، به وجود آورده است. به گزارش مهر، 4 سال از احداث بزرگ‌ترین پل روگذر کرج تحت عنوان پل آزادگان می‌گذرد، پلی که از آغاز مطالعات آن نقدهای فراوانی به لحاظ کارشناسی و فنی به آن وارد شد، اما به هر روی با اعتبار 55 میلیارد ریال در اولین روز مهر 85 به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۰۴۵۱

کارشناسان در زمان آغاز مطالعات اجرایی این پل در سال 82 معتقد بودند با توجه به این‌که ترافیک سنگین حد فاصل چهارراه طالقانی به سمت میدان طالقانی احداث پلی شرقی ـ غربی منطقی به نظر نمی‌رسد، اما امروز پس از گذشت 4 سال به دلیل فروریختن سنگریزه‌ها و بعضا تکه‌های بتنی نگرانی‌های فراوانی را برای رهگذران و رانندگان تاکسی که هر روز در ایستگاه‌های زیر پل مشغول فعالیت هستند، به وجود آورده است.

آبگرفتگی آب‌روهای این پل، که در قسمت‌های مختلف آن تعبیه شده از دیگر مسائلی است که باعث می شود در روزهای بارندگی نه‌تنها آب‌های سطحی روی عرشه پل هدایت نشده، بلکه با ریزش به بدنه آن موجبات تخریب تدریجی و نشست‌های آن را فراهم آورد.

معاون فنی ـ عمرانی شهرداری منطقه یک با بیان این‌که نگهداری این پل بر عهده حوزه معاونت فنی ـ عمرانی شهرداری کرج است، اظهار کرد: متولی بهره‌برداری و نگهداری این پل معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج است، اما با توجه به این‌که این پل در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه یک واقع شده این معضل به شهرداری مرکز منتقل می‌شود.

ترابیان افزود: پل روگذر آزادگان علاوه بر رفع ترافیک بخش مرکزی و شمال شهر به وسیله شاخه‌های فرعی به بلوارهای امام رضا(ع)، طالقانی و خیابان شهید مطهری متصل شده است که می‌تواند نقش بسزایی در رفع مسائل و مشکلات ترافیکی این منطقه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها