بزن در رو

نسل جدید گوشی‌های ناهمراه!

یک آدم قلچماقی بیاید جلوی پیشرفت سرسام‌آور تکنولوژی جهانی را بگیرد. این طور لجام گسیخته حرکت کند، به گردش نمی‌رسیم. سر که نمی‌برد! هر چیزی برای خودش یک حد و حدودی دارد. فی‌المثل، سرعت پیشرفت تکنولوژی وسایل ارتباطی و الکترونیکی، وقتی که بیش از حد زیاد شد؛ ما که هیچ، حتی دولت الکترونیک هم گیج می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۳۶۷

در شتاب تکنولوژی:

ـ«به کجا چنین شتابان؟...»/ ننه‌م از نسیم پرسید/ و نسیم ورپریده/ که خوراک او خریده/ به تبسمی ملایم/ و بدون پرده پوشی/ و بدون زیرِ گوشی/ به دو جمله گفت فوری:/ به هر آن کجا که باشد/ مدل جدید گوشی!

بله، وقتی که پیشرفت تند و تیز تکنولوژی شتاب بگیرد، اوضاع طوری می‌شود که مثلا آدم امروز می‌رود بازار یک مدل گوشی تلفن همراه می‌خرد، اما هنوز دو سه بار با آن صحبت کرده یا نکرده، می‌شنود که یک مدل گوشی جدید وارد بازار شده است و او دیگر متأسفانه نمی‌تواند پزِ بالا بودن مدل گوشی‌اش را به این و آن بدهد؛ مگر این که سریعاً خود را با جیب پر به بازار برساند.

چند مدل گوشی جدید: از آنجا که بر همگان ثابت شد که در عرصه تکنولوژی لپ تاپ و گوشی همراه نیز «هر دم از این باغ بری می‌رسد‌/‌تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد»؛ توجه شما را به چند مدل گوشی جدیدالورود به بازار جلب می‌نماییم. فقط عجله نکنید؛ به همه‌تان می‌رسد:

1ـ گوشی دارای شومینه: این گوشی که در آغاز زمستان بی‌برف امسال روانه بازار شده است، دارای یک بخاری کوچک در پشت صفحه می‌باشد که با گاز شهری شارژ می‌گردد و می‌تواند جلوی سرماخوردگی مشترکان تلفن همراه را بگیرد و در نتیجه از هزینه درمان آنها بکاهد که بتوانند همراه با پول یارانه، برای آینده فرزندانشان پس‌انداز کنند.

2ـ گوشی سبزی خرد کن: در این نوع گوشی فوق العاده که بیشتر مناسب خانم‌های خانه‌دار است، یک چاقوی رنده دار ظریف جاسازی شده که به کمک آن، قادر به خرد کردن سبزی خواهید بود. همچنین در برخی مدل‌های این گوشی، یک دستگاه آبمیوه‌گیری کوچک نیز نصب شده است که مثلاً از ناحیه آنتن آن یک هویج فرنگی را وارد گوشی کرده و از یک سوراخ سمت چپ، آب هویج دریافت می‌کنید که برای نورچشم بسیار مؤثر می‌باشد. حالا نورچشمی‌ها که جای خود دارند.

3 ـ گوشی دارای تلفن همراه: در این گوشی مدل بالا که آخرین ورژن از نسل گوشی‌های جدید می‌باشد، یک تلفن همراه نصب گردیده که شما قادر می‌باشید از طریق آن با دیگران تماسی با کیفیت بالا حاصل نمایید. تنها نقطه ضعف این نوع گوشی آن است یک مقداری سر ناهمراهی با موج خریداران محصولات پیشرفته گوشی‌های فوق پیشرفته دارد؛ هر چند به عوضِ پرداختن به دیگر امکانات اصلی گوشی، سعی شده تا به امکان جانبی مکالمه با آن توجه شود که گرچه نشان‌دهنده کج سلیقگی شرکت سازنده آن است؛ اما در نهایت شگفتی مورد استقبال بسیاری از مشترکان و مشتریان الکی خوش قرار گرفته است که این مساله توسط نخبگان جامعه تکنولوژی تلفن همراه قابل پیش‌بینی نبود.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها