سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی در تشریح مصوبه جدید دولت، از تعیین سهمیه جدید گازوئیل با قیمت 150 تومان به اضافه یک ریال در دی‌ماه علاوه بر سهمیه‌های قبلی گازوئیل برای بخش حمل و نقل عمومی خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۴۶۰

محمدرضا فرزین در گفت و گو با فارس، در خصوص جزئیات ارائه سهمیه گازوئیل 150 تومان به اضافه یک ریال به شبکه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در گزارش هایی که به ستاد هدفمندی یارانه‌ها ارائه شده بود عدم کفایت سهمیه گازوئیل خودروهای حمل و نقل عمومی مطرح و لزوم افزایش این سهمیه مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بنای دولت از ابتدای اجرای طرح هدفمندی تامین گازوئیل بخش حمل و نقل عمومی با قیمت 150 تومان بود، افزود: بر این اساس دولت درصدد افزایش سهمیه گازوئیل این بخش برآمد، اما سیستم نرم افزاری وزارت نفت تا پایان دی ماه اجازه تغییر و افزایش سهمیه‌ها را نمی‌داد، در عین حال این امکان در سیستم وجود داشت که سهمیه جدیدی در کنار سهمیه قبل تعریف شود بنابراین برای رفع مشکل حمل و نقل عمومی و تامین نیاز دی ماه خودروهای سنگین افزایش سهمیه‌ای با قیمت 150 تومان به اضافه یک ریال در سیستم وزارت نفت تعریف شد تا محدودیت سیستم در پایان دی ماه رفع شده و سهمیه جدید از اول بهمن ماه متناسب با نوع فعالیت خودروهای فعال در شبکه حمل و نقل تعریف شود.

فرزین تاکید کرد: تعیین سهمیه 150 تومان به اضافه یک ریال تنها برای رفع محدودیت سیستم وزارت نفت بود.

وی در خصوص نحوه ارزیابی اجرای طرح هدفمندی و رفع مشکلات احتمالی آن نیز اظهارداشت: هم اکنون تمام تلاش ما تامین مالی و اجرایی کردن بسته‌های حمایتی است، در عین حال مشکلات موردی وجود دارد که توسط استانداران و ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها مدیریت و نظارت می‌شود.

سخنگوی کارگروه طرح تحول افزود: مشکلات موردی که در برخی مناطق، گروه‌ها و اصناف به وجود آمده در جلسات هر شب ستاد هدفمندی با حضور رئیس جمهور بررسی برای آنها چاره‌اندیشی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها