لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین با وجود درخشش خیره‌کننده در ایالت کاتالان اسپانیا، سال کابوس واری را به همراه تیم ملی کشورش بویژه در جام جهانی پشت سر گذاشت. در حالی که 6 ماه از شکست تحقیرآمیز شاگردان مارادونا مقابل ژرمن‌ها می‌گذرد، اما گویا تلخی آن باخت همچنان لیونل مسی را آزار می‌دهد چرا که او متهم به کم فروشی در تیم ملی کشورش شد.
کد خبر: ۳۷۶۱۷۵

 مسی در آستانه فرارسیدن سال نوی میلادی گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا قهرمان کوپا آمریکا شویم. این هدیه‌ای است که می‌خواهم به مردم آرژانتین بدهم. آنها لایق چنین هدیه‌ای هستند و من در زمینه باشگاهی به موفقیت‌های بسیاری رسیدم و وقت آن رسیده که با تیم ملی آرژانتین هم افتخار کسب کنم.وی افزود: از خدا می‌خواهم که به عنوان هدیه بابانوئل در سال 2011 اولین عنوان قهرمانی ملی را با تیم ملی آرژانتین به دست بیاورم و تیم کشورم قهرمان جام ملت‌های آمریکای جنوبی(کوپا آمریکا) شود.

پدیده برزیل در تیررس بارسلونا و رئال مادرید

جاناتان ویرا، بازیکن 21 ساله برزیلی که در لیگ فوتبال کشورش توپ می‌زند مورد توجه بارسا و رئال قرار گرفته است. ویرای 21 ساله سرعت زیادی دارد و مهارت و تکنیک دریبل‌زنی او کارشناسان را شگفت‌زده کرده است، بنابراین نمایندگان باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید عازم سرزمین قهوه و معدن ناب فوتبال دنیا شده‌اند تا بازی این بازیکن را از نزدیک دیده و مقدمات سفرش به اروپا را فراهم آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها