قرار است در تعطیلات آخر هفته، 11 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف پخش شود

«جایی برای زندگی» در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بازگشت»، «داستان دوست»، «لشکر کوسه‌ها»، «افسانه بیونیکل»، «جاده خالی»، «زائرحسین»، «مومیایی 3»، «سالوادور»، «دادخواهی»، «جایی برای زندگی» و«گردش پرگار» پنجشنبه و جمعه 2 و 3 دی ماه از شبکه‌های یک، 2، 3، 4 و تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۰۱۰

شبکه یک

بازگشت ـ امشب ساعت 22

داستان دوست ـ فردا ساعت 30/15

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «بازگشت» به کارگردانی جان اس بیرد امشب ساعت 22 از شبکه یک‌سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم، قصه کودکی سیاهپوست به نام گس را به تصویر می‌کشد که بین بچه‌های سفیدپوست زندگی می‌کند و مورد تمسخر آنها قرار می‌گیرد.

نونسو آنوزید و ناتالی پرس در فیلم سینمایی «بازگشت» محصول سال 2008 انگلیس بازی کرده‌اند.

همچنین فیلم تلویزیونی «داستان دوست» به کارگردانی سعید عقیقی جمعه 3 دی‌ماه ساعت 30‌/‌15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. مهدی پس از مرگ مادرش هنگام تولد برادرکوچکش مهران، زندگی خود را با مادربزرگش آغاز می‌کند و پدر که همسر خود را انتخاب کرده است تنها مسوولیت نگهداری مهران را می‌پذیرد. با مرگ مادربزرگ رابطه‌ای بین مهدی و مهران که از هم دور بوده‌اند، آغاز می‌شود.

شبکه 2

لشکر کوسه‌ها ـ امشب ساعت 45/23

افسانه بیونیکل ـ فردا ساعت 45/17

فیلم سینمایی «لشکر کوسه‌ها» به کارگردانی جیمز آکانتر امشب ساعت 45‌/‌23 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

به علت آلوده شدن محیط دریا و وارد شدن این آلودگی به بدن کوسه‌ها، این موجودات وحشی شده‌اند و به انسان‌ها و حتی خودشان حمله می‌کنند. یک شرکت که در کنار دریا مشغول ساخت‌وساز است، مقداری بشکه آلوده را به طور غیرقانونی وارد آب می‌کند. مواد این بشکه‌ها در آب نشت پیدا می‌کند و مشکلات بسیاری را پدید می‌آورند.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی «افسانه بیونیکل» را فردا ساعت 45‌/‌17 پخش می‌کند.

ماتانوئی، ربات مقتدر و فرمانروایی است که به سبب خیانت دشمنانش قدرت و توانش را از دست داده و مردمش به اسارت گرفته می‌شوند. او برای به دست آوردن توان و آمادگی مجدد برای مبارزه با دشمنانش و نجات مردمش به کمک نقاب زندگی در قالب رباتی جدید به سیاره بارامگنا سفر می‌کند.

فیلم سینمایی «افسانه بیونیکل» به کارگردانی مارک بالدو و تهیه‌کنندگی کریستی اسکانلان محصول سال 2009 در کشورآمریکا ساخته شده است.

شبکه 3

جاده خالی ـ امشب ساعت 20

زائر حسین ـ فردا ساعت 15/10

مومیایی 3 ـ فردا ساعت 45/14

شبکه 3 سیما هم فیلم سینمایی «جاده خالی» را امشب ساعت 20 پخش می‌کند.

فیلم، داستان کارلتون پسر یک بازیکن بسیار معروف بیسبال است. او سال‌هاست که از پدرش بی‌اطلاع است، اما نمی‌تواند خاطرات تلخ زندگی با او را فراموش کند و یک زندگی جدید و شادی داشته باشد. کاترین (مادر او) باید به علت بیماری قلبی عمل سنگینی را پشت سر بگذارد، اما او تنها در صورتی حاضر به امضای اجاره‌نامه این عمل است که پدر کارلتون را یک بار دیگر ملاقات کند.

فیلم تلویزیونی «زائر حسین» به کارگردانی محمدحسین حقیقی هم فردا ساعت 15‌/‌10 از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم در مورد مردی به نام فرهاد است که در زمان جنگ عکاس بوده است. او اکنون به فعالیت‌های اقتصادی روی آورده و با انجام زد و بندهایی، ثروت زیادی به دست آورده است.

علی دهکردی، محمدرضا داوودنژاد، زهرا سعیدی، محمدرضا افشار، آزاده شمس، یگانه بلوچی، محسن نوری، سیدجواد روشن، رسول محمدی، حمید عجمی و فاطمه رجبان در فیلم تلویزیونی «زائر حسین» محصول مرکز سیمافیلم بازی کرده‌اند.

فردا همچنین فیلم سینمایی «مومیایی 3» به کارگردانی راب کوهن ساعت 45/14 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

در چین باستان امپراتوری خونخوار به دنبال «راز‌جاودانگی» است. او در عین حمله به تمامی شهرها و سرزمین‌ها و فتح غاصبانه آنها یک ژنرال مورد اعتماد خود را به نام «هینگ» برای یافتن زنی به نام «زی یوان» به ماموریتی می‌فرستد تا «مینگ» و «زی یوان» راز و علم جاودانگی را برای او بیابند.

شبکه 4

سالوادور ـ امروز ساعت 40/15

دادخواهی ـ جمعه ساعت 30/20

فیلم سینمایی «سالوادور» ـ ساعت 40‌/15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

جوانی به نام سالوادور در اسپانیای زمان ژنرال فرانکو وارد گروه‌های سیاسی ضدفرانکو می‌شود و با همکاری دوستانش گروهی شبه‌نظامی تشکیل می‌دهد و به سرقت از بانک‌ها برای تامین پول لازم برای چاپ کتاب و شبنامه و پیشبرد مبارزه می‌پردازد. پس از مدتی از سوی پلیس تحت تعقیب قرار می‌گیرد و توسط یکی از دوستان خود لو می‌رود و در هنگام دستگیر شدن یک پلیس را می‌کشد و خود نیز زخمی می‌شود.

دانیل بروهل، تریستن آنوا و لئوناردو اسبارالگیا در فیلم سینمایی «سالوادور» به کارگردانی مانوئل حاکرا محصول سال 2006 اسپانیا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «دادخواهی» به کارگردانی مایکل آپتد فردا ساعت 30‌/‌20 در قالب برنامه سینما 4 از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.

جدوارد و دخترش مگی هر دو به کار وکالت اشتغال دارند. میان جد و مگی به خاطر مشکلاتی که در زندگی‌شان وجود داشته شکراب است و استلا، مادر مگی و همسر جد تلاش دارد که میان آنها صلح برقرار کند.

فیلم سینمایی «دادخواهی» محصول کشور آمریکا در سال 1991 در ژانر درام ساخته شده است.

شبکه تهران

جایی برای زندگی ـ 40 دقیقه بامداد فردا

گردش پرگار ـ جمعه ساعت 30/13

علاوه بر این، فیلم سینمایی «جایی برای زندگی» به کارگردانی بنویت پیلون 40 دقیقه بامداد روز جمعه 3 دی ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

گروه امدادگر فرانسوی برای کمک به اسکیموهای شمال، وارد منطقه آنها می‌شوند. در این میان تیوی و خانواده‌اش مورد آزمایش قرار می‌گیرند. تیوی مبتلا به بیماری سل است و باید برای درمان منتقل شود. او در بیمارستانی بستری می‌شود. نا آشنا بودن او به زبان و فرهنگ مردم آن سرزمین، برایش مشکلاتی به وجود می‌آورد.

دنیس برنارد، آنتوان برتنارد و پل اندرو براسر در فیلم سینمایی «جایی برای زندگی» محصول سال 2008 کانادا در ژانر درام به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی «گردش پرگار» جمعه 3 دی ماه ساعت 30/13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

نادر و داوود به خانه مهندس شرکتی دستبرد زده‌اند که مادر داوود در خانه او کار می‌کند. این نقشه به کمک زهره خواهر داوود و نامزد نادر طراحی شده، اما نادر که متوجه ناروی داوود و مخفی کردن مقادیری پول می‌شود شبانه با پول و جواهرات دزدی فرار می‌کند.

پژمان بازغی، اردلان شجاع کاوه و محبوبه بیات در فیلم تلویزیونی «گردش پرگار» به کارگردانی محسن سالاریان بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها