مدیر عامل بیمه دانا از واگذاری 50 درصد از سهام این شرکت در راستای اجرای اصل 44 خبرداد و گفت: زمان عرضه بقیه سهام بیمه دانا را وزارت اقتصاد اعلام می کند.
کد خبر: ۳۷۱۴۷۸

هادی اویارحسین در گفتگو با مهر درباره قیمت سهام بیمه دانا گفت: تاکنون 50 درصد از سهام بیمه دانا در راستای اجرای اصل 44 واگذار شده است و زمان عرضه بقیه سهام نیز توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تعیین خواهد شد.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به قیمت سهام این شرکت در روز عرضه اولیه در بورس، اظهارداشت: پس از عرضه اولیه، قیمت سهام یک کاهش را تجربه کرد، اما طی 10 روز اخیر با افزایش حدود 4 درصدی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 79 بیمه نامه در کشور توسط صنعت بیمه کشور برای بخشهای مختلف ارائه می شود، افزود: البته بیمه نامه هایی در کشور وجود دارد که هنوز بومی سازی نشده است.

اویارحسین بیمه را پاسخگوی نیازمندی های جامعه دانست و اظهارداشت: صنایع، فعالیتهای اقتصادی و تاسیسات کشور همگی به پوششهای بیمه ای نیاز دارند تا بتوانند با اطمینان خاطر به فعالیتهای خود ادامه دهند.

وی نسبت به تخلفات سازمان یافته در صنعت بیمه اظهار بی اطلاعی کرد و اظهارداشت: در تمام رشته های اقتصادی تخلفاتی می تواند وجود داشته باشد که این امر شامل صنعت بیمه هم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها