در مرکز هنرهای نمایشی رادیو برگزار شد

مراسم تجلیل از ژاله علو

مراسم تجلیل از چهره ماندگار،ژاله علو در مرکز هنرهای نمایشی رادیو صبح امروز ششم آذر با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی محمود زنده نام و جمعی از هنرمندان رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۷۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران،محمود زنده نام رئیس مرکز هنرهای نمایشی رادیو در این مراسم گفت: خوشحالم که یکی از چهره های ماندگار از هنرمندان شاخص رادیو و رسانه ملی هستند.هروقت با وی ملاقات داشتم او را بسیار سرزنده،سرحال و خوشحال دیده ام و خواسته های همکاران و دوستان را مطرح می کردند و در حل مشکلات آنها می کوشیدند.

وی افزود: ماندگاری وی با آثار و شخصیتشان تثبیت شده و صدا و چهره ماندگارشان همیشگی است و همیشه از وجودشان استفاده می کنیم.

حمید منوچهری کارگردان و بازیگر این مرکز نیز در این مراسم گفت:ژاله علو خاطره تمام سالیان رادیو از سال 1327 تا امروز است، زیرا وی در دوبلاژ،بازیگری،سینما و تلویزیون حضور داشته و تمام آنها به ژاله علو نیاز داشته اند.

منوچهری با بیان اینکه هرجا استاد ژاله علو حضور داشته خوش درخشیده ادامه داد:علاوه بر کارهایی که این چهره ماندگار در رادیو و رسانه ملی داشته،برای مردم ایران نیز چهره ماندگار است.

همچنین مهین نثری،بازیگر پیشکسوت رادیو در این مراسم با خواندن متنی در وصف ژاله علو از سالها حضور وی در این عرصه تشکر و قدردانی کرد و با جمله زندگی گلی است که عشق شور آن است 63 سال حضور وی را در رادیو قدر دانست.

جواد پیشگر کارگردان،نویسنده و بازیگر مرکز هنرهای نمایشی رادیو در این مراسم با خواندن شعری که سروده وی بود از استاد ژاله علو تقدیر و تجلیل کرد.

بنابراین گزارش،مریم نشیبا گوینده رادیو با بیان خاطره ای ضمن برشمردن خصوصیات بارز هنری و اخلاقی وی خود را مدیون رفتار و اخلاق خوش علو دانست.

این گزارش حاکی است،ژاله علو هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو را خانواده و فرزندان خود دانست و از‌ آنها تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان مراسم کیکی به مناسبت 63 سال حضور صادقانه استاد ژاله علو بریده شد و هدیه یادبودی از طرف مرکز هنرهای نمایشی رادیو به وی اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها