سلسله عشق، طرحی برای فردا، این شب‌ها ، برکه ، چهارگاه و غزل سپید برنامه‌هایی هستند که از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند

جشن غدیر در ضیافت تلویزیون

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم شبکه‌های سراسری سیما با تولید و پخش ویژه برنامه‌های شاد، متنوع وجذاب، این روز را برای مخاطبان جشن می‌گیرند.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۳

شبکه یک سیما

«سلسله عشق» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که قصد دارد ساعات مفرحی را برای مخاطبان پدید آورد.در این برنامه، هنرمندان استانی و کشوری در باغ عفیف‌آباد شیراز هنرنمایی می‌کنند.

برنامه «سلسله عشق» هم شب عید غدیر ساعت 35‌/‌19 و ساعت 10‌/‌23 و صبح روز عید به مدت 120 دقیقه از ساعت 50‌/‌10 به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت.

مسابقه «با هم» نیز ساعت 20‌/‌14 روز عید سعید غدیر خم با اجرای امیر حسین مدرس پخش می‌شود.

«خطبه غدیر» نیز مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام کازرونی پیرامون «ولایت»، از عید قربان تا عید غدیر هم هر شب ساعت 40/20 به مدت 15 دقیقه پخش می‌شود.

علاوه بر این «طرحی برای فردا» عنوان مجموعه سخنرانی‌های حسن رحیم پورازغدی است که چهارشنبه ساعت 24 و پنجشنبه ساعت 45‌/‌17 پخش می‌شود.«این شب‌ها» هم برنامه‌ای دیگر از گروه معارف است که توسط مجید نادری تهیه و ساعت 25‌/‌23 روز عید غدیر پخش خواهد شد.

مجری برنامه علی درستکار، پیرامون «واقعه غدیر خم و واکاوی آن» با محسن اسماعیلی گفت‌وگو خواهد کرد.

سخنرانی‌های مذهبی و فیلم‌های سینمایی جذاب، از دیگر برنامه‌های شبکه یک است که در روز عید پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما

ویژه برنامه «برکه» باموضوع علامه امینی و شرح تالیف الغدیر، شب عید سعید غدیر ساعت 45‌‌‌/‌‌‌23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

کودکان و نوجوانان هم می‌توانند ساعت 25‌‌‌/‌‌‌9 روز عید ویژه‌برنامه زنده «عمو پورنگ» را تماشا کنند.

همچنین مراسم زنده جشن عید غدیر «باغ غدیریه شهرقم» در فواصل برنامه‌های شبکه پخش خواهد شد. از جمله ویژه برنامه‌های شبکه دوسیما در ساعت 05‌‌‌/‌‌‌14 مولودی است.این شبکه درعید سعید غدیر، پنجشنبه 4 آذر ساعت 20 ویژه‌برنامه «حدیث ولایت» را روی آنتن خواهد برد. سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در ارتباط با ولایت و امامت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، نماهنگ تصویری، شعرخوانی، مولودی و موسیقی از بخش‌های متنوع و جذاب این ویژه برنامه است که شب عید به مدت 40 دقیقه پخش می‌شود.

مراسم پرفیض دعای کمیل این هفته که در کنار قبور ائمه‌بقیع و حرم نورانی رسول مکرم اسلام (ص) برگزار خواهد شد در روز پنجشنبه 4 آذرماه مصادف با عید سعید غدیر خم پخش می‌شود.این مراسم با حضور زائران خانه خدا در بین‌الحرمین مدینه منوره برگزار و به صورت مستقیم در ساعت 30‌/‌23 از شبکه دوم سیما و شبکه‌های رادیویی ایران و شبکه تلویزیونی اینترنتی لبیک پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما

«ویژه‌برنامه عید غدیر» هم به تهیه‌کنندگی فرهاد پاس و اجرای فرزاد جمشیدی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 30/17 به مدت 45 دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

در این برنامه ترکیبی حجت‌الاسلام واعظی، کارشناس برنامه درباره موضوع غدیر صحبت خواهد کرد.

شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما نیز شب عید سعید غدیر چهارشنبه 3 آذر ساعت 30‌/‌21 ویژه برنامه «معرفت» را پخش خواهد کرد.

در این برنامه با اجرای رضا پرتوی‌زاده موضوع ولایت و شیعه با حضور کارشناسانی همچون دکتر فاضل لنکرانی بررسی می‌شود، همچنین به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم برنامه «چهارگاه» به تهیه‌کنندگی علی سلیمانی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.در این ویژه برنامه که اجرای آن را شهرام شکیبا برعهده دارد، بخش‌هایی همچون نمایش فیلم کوتاه، فیلم انیمیشن، فیلم برتر مستند، فیلم برتر ایرانی، فیلم برتر خارجی، موسیقی سنتی و وله‌های تصویری متناسب با عید برای پخش در نظر گرفته شده است.

شبکه تهران

گروه معارف شبکه تهران هم در صبح روز عید غدیر ساعت 20‌/‌7 سخنرانی حجت‌الاسلام رضا نقوی پیرامون حادثه غدیر را برای بینندگان پخش خواهد کرد.

«آغاز عشق» برنامه دیگری از گروه معارف شبکه تهران است که محمد متین اجرای آن را بر عهده دارد. در این برنامه با دعوت از کارشناسان مرتبط با موضوع روز عید غدیر و برقراری ارتباط زنده با نجف اشرف و مشهد مقدس تلاش می‌شود لحظات معنوی را برای مخاطب ایجاد کند.

این برنامه در شب عید غدیر، 3 آذرماه ساعت 20 و صبح روز عید ساعت 10 صبح پخش خواهد شد.

علاوه بر این ویژه‌برنامه «جُنگ روز عشق» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران به مناسبت عید ولایت و امامت روی آنتن خواهد رفت.

محمود شهریاری و هومن حاج عبداللهی مجریان این برنامه شاد هستند. این برنامه به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و الله‌یار عطابخشی روز پنجشنبه 4 آذر ساعت 15 تا 30‌/‌16 پخش می‌شود.حجت‌الاسلام توانایی در بخشی از برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، حضور یافته و در خصوص عید غدیر صحبت خواهد کرد این برنامه به صورت روتین روزانه و با اجرای دکتر محمد نظری پخش می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما

«غزل سپید» کاری از گروه تلاوت شبکه قرآن و معارف سیما شامگاه شب عید سعیدغدیر ساعت30‌/‌18 پخش خواهد شد. «زیارت مطلقه امیرالمومنین(ع)» ساعت 21 چهارشنبه3آذر پخش می‌شود. «سخنرانی دکتر رفیعی» کاری از واحد تامین برنامه شبکه قرآن سیما ست که 20‌/‌7 بامداد پخش خواهد شد. «ویژه‌برنامه عید غدیر» کاری از گروه مناسبت‌ها و محافل شبکه قرآن به تهیه‌کنندگی سیدافضل میرلوحی که شفازاده و شب کول اجرای برنامه را بر عهده دارند. برنامه «شوق حضور» به سخنرانی حجت‌الاسلام جواد محدثی پیرامون غدیر اختصاص دارد که ساعت 13 روز چهارشنبه روی آنتن خواهد رفت. برنامه «دعای روز عید غدیر» هم ساعت 20‌/‌13 توسط گروه تلاوت و نغمات دینی، تهیه و پخش خواهد شد.

شبکه آموزش سیما

ویژه برنامه «عیدغدیر» شبکه آموزش سیما هم با اجرای رویا حسینی و فرهاد اسماعیلی چهارشنبه شب ساعت 21 از این شبکه پخش می‌شود.

این شبکه همچنین انیمیشن «همای رحمت» را ساعت 05‌/‌8 صبح روز عید پخش می‌کند.ویژه برنامه زنده «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سروش ساعت 15‌/‌11 روز عید از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود. اجرای ویژه برنامه اذانگاهی «کیمیا» با حضور کارشناس مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین رجالی تهرانی برعهده مهدی آقا بیگی است.

برنامه «رادیوهفت» هم کاری از گروه آموزش عمومی شبکه آموزش پنجشنبه ساعت 23پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها