مقام‌های شهر چونگ‌چینگ در جنوب غرب چین از اعدام 2 تبهکار در این شهر خبر دادند. رسانه‌های گروهی چین روز چهارشنبه گزارش کردند: این 2 نفر در گذشته بارها مرتکب جرایم خشن شده بودند. این افراد از سرکرده‌های گروه تبهکاری بودند که قبل از این 18 عضو آن به 2 سال حبس محکوم شده بودند.
کد خبر: ۳۶۷۹۰۸

باج گرفتن، سرقت، خرید و فروش‌های غیرقانونی، جعل سند و خرید و فروش سلاح از جرایم این افراد بوده است.

این دو نفر قبل از اعدام به پرداخت نزدیک به 5 میلیون دلار جریمه شده بودند.

این تبهکاران مسلح که از سال 2004 باندی خطرناک را تشکیل داده بودند تاکنون 3 نفر را نیز به قتل رسانده و تعدادی را زخمی کرده‌اند. ‌‌/‌‌ ایرنا

راننده آمریکایی 5 نفر را کشت

پلیس آمریکا به دنبال راننده‌ای فراری است که در تصادفی مرگبار، 5 انسان را به کشتن داده است.

به گزارش شبکه خبری فاکس‌نیوز، پلیس آمریکا به دنبال یک راننده فراری است که در یکی از بزرگراه‌های کالیفرنیا تصادفی مرگبار را رقم زده است.

خودروی این راننده با گروهی از موتورسواران در یکی از بزرگراه‌های منتهی به سان دیه‌گو تصادف کرده بود که به مرگ 5 نفر منجر شد.

پلیس در ابتدا یک راننده دیگر را به ظن غیرطبیعی بودن ناشی از مصرف مشروبات الکلی در زمان رانندگی در این خصوص بازداشت کرد، ولی مشخص شد عامل این تصادف، راننده دیگری است که بعد از به وجود آوردن این فاجعه، از صحنه گریخته است.

این خودرو با سرعتی بیش از 100 مایل در ساعت با موتورسواران تصادف کرده است.

مقامات آمریکایی می‌گویند مرزهای این کشور با مکزیک را برای جلوگیری از فرار راننده به مکزیک زیر نظر دارند. ‌‌/‌‌ پایگاه پلیس

خواب‌آلودگی خلبان علت سقوط هواپیمای هندی

خوابیدن خلبان در بیش از نیمی از مسیر، عامل اصلی سقوط هواپیمای ایر ایندیای هند و مرگ 158 سرنشین آن اعلام شد.در این حادثه فقط 8 نفر نجات یافتند.

درپی سقوط یک فروند هواپیمای شرکت ایندیا ایر در اول خرداد امسال و برخورد با صخره که منجر به مرگ 158 نفر شد، دادگاه تحقیق و بررسی که از سوی دولت هند مسوول بررسی علت سقوط این هواپیما بود، اعلام کرد: زلاتکو گلوسیکا، خلبان این هواپیما در وضع عادی نبوده و نتوانسته است در زمان فرود اضطراری واکنش مناسبی نشان دهد.

به گفته کمیته تحقیقاتی، براساس مدارک موجود واکنش گلوسیکا سریع نبوده و وی بسیاری از استانداردها را در زمان فرود اضطراری رعایت نکرد.

این خلبان تبعه صربستان، بیش از 10 هزار و 200 ساعت تجربه پرواز داشت. ‌‌/‌‌ واحد مرکزی خبر

کشف 340 جنین مرده انسان در معبد تایلند

اجساد بیش از 340 جنین انسان که به نظر می‌رسد متعلق به یک کلینیک غیرقانونی سقط جنین بوده، در یک معبد بودایی در مرکز بانکوک کشف شده است.

پلیس تایلند در این رابطه اعلام کرد: این جنین‌های مرده در حالی که داخل روزنامه و کیسه‌های پلاستیکی پیچیده شده بودند توسط یکی از کارکنان معبد در یک سردخانه داخل معبد پیدا شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، رئیس‌پلیس بانکوک در این باره اظهار کرد: ما تصور می‌کنیم که این کشف به کلینیک‌های غیرقانونی سقط جنین مربوط می‌شود و هم‌اکنون در حال تحقیق و بررسی بیشتر برای پیدا کردن عاملان این اقدام غیرقانونی هستیم.

بر اساس این گزارش، در کشور تایلند سقط جنین غیرقانونی است، مگراین که ثابت شود ادامه بارداری جان مادر را به خطر می‌اندازد یا بارداری حاصل تجاوز باشد. ‌‌/‌‌ ایسنا

‌‌ 53 کشته و 70 زخمی در آتش‌سوزی شانگهای چین

بر اثر آتش‌سوزی در ساختمانی 28 طبقه در مرکز شانگهای 53 تن جان خود را از دست دادند و بیش از 70 نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده اما به گفته شاهدان عینی آتش‌سوزی از مصالح ساختمانی کنار این ساختمان در حال بازسازی شروع شده و سپس گسترش پیدا کرده است.

به گفته ساکنان، این ساختمان که در سال 1990 ساخته شده به طور عمده محل سکونت معلمان بازنشسته و معلمان مدارس منطقه بوده است. ‌‌/‌‌ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها