چهره‌های ناشناخته در تیم ملی انگلیس

کاپلو دست به جوانگرایی زد

فابیو کاپلو برای انجام دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فرانسه جمعی از بازیکنان جوان و جویای نام را به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت کرد.
کد خبر: ۳۶۶۷۷۰

به گزارش ایسنا، تیم ملی انگلیس روز چهارشنبه در دیداری دوستانه مقابل فرانسه به میدان خواهد رفت. کاپلو برای این دیدار دوستانه از بازیکنانی مانند آندرو کارول، کریس اسمالینگ و جردن هندرسون را به تیم ملی فرا خوانده است.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس درباره‌ی دعوت از بازیکنان جدید گفت: تمام بازیکنان در جوانی ممکن است اشتباهاتی داشته باشند، برای بازیکنی مانند کارول بسیار مهم و قابل توجه است که بتواند در کنار بزرگسالان بازی کند و بازیکنان باتجربه‌ای که در تیم حضور دارند بتوانند به او کمک کنند. او در هوا بسیار مفید و کارآمد است و می تواند کمک خوبی برای تیم باشد.

بن فوستر، روبرت گرین، جوهارت، اشلی کول، ریو فردیناند، کیران گیبس، فیل جاکیلکا، جولئون لسکات، میکا ریچاردز، کریس اسمالینگ، جان تری، گرت بری، استیون جرارد، جردن هندرسون، آدام جانسون، جیمز میلنر، تئو والکات، جک ویلشر، اشلی یانگ، گابریل آبون لاهور، جی بوتروید، آندرو کارول و پیترکراوچ 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلیس هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها