شنبه شب درباره هدفمندی یارانه‌ها

احمدی نژاد با مردم سخن می‌گوید

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: رئیس جمهور شنبه آینده در برنامه ای تلویزیونی درباره موضوعات روز و اجرای طرح هدفمندی یارانه ها توضیحات مهمی ارائه می کند.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۸

به گزارش مهر، "محمد حسن صالحی مرام " معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور شنبه شب بعد از خبر 21 سیما سخنان مهمی را در خصوص مسائل روز و هدفمند کردن یارانه ها ایراد خواهد کرد.

وی در ادامه به گمانه زنی های رسانه ای درباره برنامه های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت : برخی از خبرگزاریها و سایت های خبری گاهی گمانه زنی هایی را درباره برنامه های رئیس جمهور منتشر می کنند ، که اغلب اوقات به دلیل اینکه به مرحله عمل نمی رسد موجب می شود به حیثیت رسانه ای خود لطمه وارد کنند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور  تصریح کرد: تنها مرجعی که می تواند اخبار مربوط به رئیس جمهور را اعلام کند معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری و همچنین پایگاه اینترنتی دولت است .

صالحی مرام خاطر نشان کرد: البته برخی ها کارشان از گمانه زنی فراتر رفته و به دروغ پردازی متوصل میشوند و نامه های ساختگی و جوابیه های ساختگی را از خود می سازند که می توان به نامه ساختگی یکی از سایت های خبری در مورد فرمانده نیروی انتظامی به رئیس جمهور و جوابیه رئیس جمهور به وی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دروغ پردازی های برخی از سایت های خبری موجب تشویش اذهان عمومی می شود و تاثیرات نامطلوبی را در اذهان عمومی ایجاد می کند، گفت: از آن گذشته وجهه گردانندگان این سایت ها نیز با انتشار این اخبار کذب خدشه دار می شود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در ادامه در خصوص اقدام حقوقی علیه برخی از سایت های خبری که اخبار کذب منتشر می کنند نیز گفت: قطعا اقدام حقوقی در این خصوص در دستور کار است.

وی دربخشی دیگر از سخنانش دولت دهم را مظلوم ترین دولت به شمار آورد و گفت: ما در دولت وقت برای پاسخ دادن به این اخبار کذب و شبهات نداریم به دلیل اینکه حجم برنامه ها در ریاست جمهوری بسیار بالاست .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز دیگر کسی نمی تواند سر کسی راکلاه بگذارد و دوران تحمیق جامعه از سوی عده ای خاص گذشته است، گفت: در حال حاضر رسانه ها متعدد هستند و مردم با دقتی که دارند می توانند خوب را از بد تشخیص دهند.

صالحی مرام در پایان گفت: همانطور که در فتنه اخیر دیدید مردم خیلی زود تکلیف خود را فهمیدند و کاری را که باید انجام دهند را انجام دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها