فیلم تلویزیونی دیدار در سپیده دم به کارگردانی مجید جوانمرد و تهیه کنندگی محمدرضا ایزدی یکتا با پشت سر گذاشتن مراحل پایانی تولید، برای پخش از سیما فیلم آماده می شود.
کد خبر: ۳۵۷۱۹۸

مجید جوانمرد کارگردان فیلم تلویزیونی دیدار در سپیده دم به باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم، با مضمون اجتماعی، داستان نوجوانی را روایت می کند که به اتهام قتل مادربزرگش سه سال را در کانون اصلاح و تربیت سپری کرده که این موضوع آغازگر ماجراهایی برای وی می شود.

جوانمرد که خود فیلمنامه این تله فیلم را بازنویسی کرده ،افزود:آرش گودرزی فیلمنامه دیدار در سپیده دم را نوشته و کیهان ملکی، فقیه سلطانی، رامتین خداپناهی، حسین معلومی، محمد اردوخانی، زهره صفوی، قدرت اله دلاوری، علی بیطرفان، رامین علیا، مهران رحمانی، مشتاق یگانه، حسین ابراهیمی، اشکان حقیقی و محمود عزیزی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان دیدار در سپیده دم گفت:بابک بذرافشان مدیریت تصویربرداری، سعید بجنوردی صدابرداری، حسن خضرآبادی‌ مدیریت تولید، پوریا جاویدپور دستیار اول کارگردان، حسن حج گذار مدیر برنامه ریزی و مدیر پروژه، شهرام کیور صداگذاری، آرش اعلامی تدوین و محمد کلاسی بهار نیز ساخت موسیقی دیدار در سپیده دم را برعهده داشته اند.

مجید جوانمرد به زودی ساخت فیلم سینمایی کرگدن که خود فیلمنامه آن را در ژانر اجتماعی به نگارش درآورده آغاز می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها