شینهوا: ایران به مصاف برزیل می‌رود

ترابیان: تکذیب می‌کنم

رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر خبرگزاری شینهوا مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی ایران با برزیل گفت: این یک شایعه کاملا بی اساس است.
کد خبر: ۳۵۵۶۶۳

به گزارش مهر، بخشی ورزشی خبرگزاری شینهوا چین امروز یکشنبه در خبری جالب و البته کمی عجیب آورده بود که «تیم ملی فوتبال ایران دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال برزیل در ماه اکتبر 2010 برگزار خواهد کرد».

در خبر جالب شینهوا همچنین آمده است:«تیم ملی فوتبال برزیل برای کسب آمادگی دیدار با تیم‌های متوسط را در دستور دارد و رویارویی با ایران در ابوظبی یکی از این دیدارهاست. این دیدار براساس برنامه در یکی از روزهای 6 یا 7 اکتبر 2010 (14 یا 15 مهرماه 1389) در شهر ابوظبی امارات برگزار می شود».

این خبر جالب توجه می تواند فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده و مهمترین بازی یک تیم آسیایی پیش از حضور در جام ملت‌های 2011 قطر باشد. اما عباس ترابیان، رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر بطور کامل آن را تکذیب کرد و گفت:«به هیچ عنوان قصد برگزاری چنین مسابقه‌ای را نداریم و اصلا با کنفدراسیون فوتبال برزیل در این رابطه مذاکره نکرده‌ایم».

تاریخ برگزاری این مسابقه بعد از رقابت‌های غرب آسیاست و هیچ بعید نیست، تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از اتمام پیکارهای غرب آسیا در تاریخ 11 مهرماه به امارات سفر کند تا دیداری با شاگردان «منه‌زس» داشته باشد.

خبرگزاری شینهوا همچنین از رویارویی تیم ملی فوتبال برزیل با تیمی از آفریقا یا اروپا در تاریخ 12 اکتبر خبر داده و اعلام کرده است، این بازی در شهر لندن برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها