کوتاه از همه جا

تصادف‌‌ با پلیس

‌یک پسر 17 ساله کانادایی که پس از دزدیدن یک خودرو ، با سرعت زیاد در خیابان یک افسر پلیس زن را زیر گرفته بود، راهی دادگاه شد. «آندره بوتلر» پس از حضور در دادگاه اعتراف کرد که با دیدن سوئیچ روی یک خودرو «بی.ام‌.و» جدید، نتوانسته جلوی خودش را بگیرد و بلافاصله سوار خودرو شده و آن را دزدیده است.
کد خبر: ۳۳۶۴۴۹

ظاهرا دقایقی بعد با سرعت بسیار بالایی که «بوتلر» هنگام رانندگی داشته، سبب شده که نتواند آن را کنترل کند و در یک لحظه با افسر پلیس تصادف کرده است.

خانم «مارتیزا ماهار» افسر پلیس که پس از برخورد با این خودرو از چندین ناحیه دچار شکستگی استخوان شده و به صورتش آسیب جدی وارد شده است، قبل از رسیدن پلیس، شماره خودرو سرقتی را به خاطر سپرده و به همین دلیل ماموران تنها پس از 2 هفته متهم را دستگیر کردند.

اکیپ ویژه به‌دنبال قاتل‌زنجیره‌‌ای

ماموران پلیس سانفراسیسکو در تلاش هستند تا یک قاتل زنجیره‌ای را که تاکنون 3 راننده کامیون را به یک شیوه در حومه شهر به قتل رسانده، شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته پلیس منطقه، یک قاتل حرفه‌‌ای با شناسایی راننده کامیون‌هایی که از مسیرهای دور می‌آیند، آنها را تعقیب می‌کند و پس از ریختن طرح دوستی و با دادن نوشیدنی مسموم به آنها سبب مرگشان می‌شود.

پیدا شدن 3 جسد 40 تا 50 ساله که همگی در یک اتوبان تردد می‌کنند،‌ سبب شده تا اکیپ ویژه‌ای برای شناسایی این قاتل رانندگان، مشغول به کار شود. جالب اینجاست که قاتل انگیزه سرقت هم ندارد و تنها پس از به قتل رساندن رانندگان محل حادثه را ترک می‌کند.

متهم میانسال بی‌گناه بود

متهم 54 ساله‌ای که با شکایت همسرش راهی دادگاه شده بود، با اثبات بی‌گناهی‌اش به خانه برگشت. آقای «جوزف سوسالا» از سوی همسر 60 ساله‌اش متهم شده بود که به عمد منزلشان را به آتش کشیده تا سبب مرگ خانم سوسالا شود.

با وجود تحقیقات ماموران پلیس و تکمیل پرونده آقای جوزف 4 بار در دادگاه حاضر شد تا با کمک وکیلش بی‌گناهی خود را ثابت کند.

با مدارک به دست‌ آمده سرانجام ثابت شد که این مرد در آتش‌سوزی خانه‌اش هیچ تقصیری نداشته و هرگز قصد به قتل رساندن همسرش را نداشته است.

خانم «سوسالا» با وجود اثبات بی‌گناهی شوهرش همچنان او را مقصر می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها