آنهایی که پیگیر اخبار فوتبال جهان بوده و هستند می‌دانند که از قدیم و ندیم رابطه خوبی بین مارادونا و سایر چهره‌های برجسته تاریخ فوتبال مثل میشل پلاتینی و پله وجود نداشته است.
کد خبر: ۳۳۶۲۴۶

هرازگاهی و با فاصله‌های نامنظم، به نوعی یا مارادونا از این ستاره‌های سابق فوتبال انتقاد کرده یا آنها از مارادونا.

با این حال کسی فکر نمی‌کرد این مساله به جام جهانی بکشد و به یکی از حاشیه‌های پررنگ این دوره از رقابت‌ها تبدیل شود. این بار برخلاف گذشته مارادونا دعوا را شروع نکرد،اول پله و پلاتینی از او انتقاد کردند و بعد هم مارادونا در جمع خبرنگاران به شیوه خودش از خجالت آنها در آمد.

واکنش مارادونا البته آنقدر تند بود که باعث شد صدای فیفا هم در بیاید. پلاتینی گفته بود که مارادونا بازیکن بزرگی است، اما نمی‌تواند مربی بزرگی شود. پله هم انتخاب او را به عنوان سرمربی تیم آرژانتین غلط توصیف کرده و گفته بود؛چون مارادونا مشکل مالی داشته فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفته به او کمک کند و به همین خاطر با او قرارداد بسته است.

مارادونا هم که حسابی شاکی شده بود، اول به این دو نفر توصیه کرد که با جابولانی (توپ امسال جام جهانی) بازی کنند و بعد در مورد تیم‌ها اظهارنظر کنند. بعد هم سراغ پله رفت و گفت که باید او را توی موزه بگذارند.

خطاب به پلاتینی هم گفت که از حرف‌های او دلخور نیستم ما با هم سلام و علیک داریم. پلاتینی یک فرانسوی است و فرانسوی‌ها دوست دارند خود را بهتر از دیگران بدانند. این اظهارات اول با واکنش فدراسیون فوتبال برزیل مواجه شد و بعد هم فیفا به مارادونا تذکر داد.حالا باید دید این مرد که آرام و قرار ندارد تا آخر جام جهانی چه دسته گل‌هایی به آب می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها