مواظب نشانی‌های پست الکترونیکی خود باشید

آیپد مشکل امنیتی دارد

کمپانی AT&T چهارشنبه گذشته اعلام کرد به‌‌دلیل وجود مشکل امنیتی در شبکه آیپد اطلاعات شخصی تعدادی از کاربران به‌ خطر افتاده است.
کد خبر: ۳۳۵۸۴۱

این خطر امنیتی تنها دو ماه بعد از عرضه این کامپیوتر تبلت برملا شده و تنشی را در بازار مصرف آن به‌ وجود آورده است.

به‌گزارش رویترز، این خطر امنیتی که برای اولین بار توسط وب‌سایت Gawker اعلام شده است، فقط به پخش آدرس‌های ایمیل منتهی می‌شود.

این شرکت از کلیه مصرف‌کنندگان عذرخواهی و اعلام کرده است به تمام کسانی که از این حفره امنیتی در شبکه مخابراتی این شرکت آسیب دیده‌اند، اطلاع‌رسانی خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که دوشنبه گذشته این حفره امنیتی رفع شده است.

مارک سیگل، سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای که از طریق ایمیل منتشر شد، گفت: «این مشکل را حل کردیم و فعلا سرویسی که ایمیل را ارسال می‌کرد، متوقف کرده‌ایم و آن‌را بررسی خواهیم کرد.»

اپل هنوز در مورد این موضوع نظری ابراز نکرده است.

آیپد که در ماه آوریل گذشته توزیع شد، بیش از 2 میلیون دستگاه در دنیا به‌‌فروش رسانیده است. این اقدام در کنار عرضه آیفون، باعث شد اپل از مایکروسافت پیشی بگیرد و باارزش‌ترین شرکت کامپیوتری دنیا شود.

تحلیل‌گران معتقدند رقیب اصلی شرکت AT&T از این اتفاق سود زیادی خواهد برد و ممکن است در سال 2011جای این شرکت را به‌عنوان سرویس‌دهنده اینترنت بگیرد.

این شرکت همچنین اعلام کرد گروهی که این حفره را یافتند، آن‌را اعلام نکرده بودند و این شرکت از طریق یکی از مشترکان خود از این حفره باخبر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها