موفقیت درام سیاسی هندی

«راجنیتی» درام‌ سیاسی جدید سینمای هند، با وجود لحن سنگین و غیرمتعارف خود با یک فروش بالا صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای هند شد.
کد خبر: ۳۳۴۱۳۸

این فیلم که شباهت زیادی به ملودرام‌های خانوادگی و جوان‌پسند بالیوودی ندارد، در 3 روز اول نمایش خود حدود 40 کرور فروش کرد که برای یک محصول هندی، رقم بالایی است. آنچه که بیش از هر چیز توجه تحلیلگران اقتصادی سینما را به خودش جلب کرد، فروش روز اول فیلم بود.

به گفته اهل فن،‌ راجنیتی در اولین روز نمایش حدود 11 کرور فروش کرد و با این رقم فروش، لقب دومین محصول تاریخ سینمای هند را گرفت که با یک چنین افتتاحیه بالایی، نمایش عمومی خود را آغاز کرده است. تا به امروز «سه احمق» عامرخان با فروشی بالای 13 کرور، لقب بهترین فروش روز اول تاریخ سینماهای کشور را به خود اختصاص داده است.

«راجنیتی» قصه خود را در دنیای سیاستمداران و دوران انتخابات سراسری تعریف می‌کند و به بحث در این باره می‌پردازد که احزاب و سیاستمداران چقدر دروغ می‌گویند و تا چه اندازه به شعارهای تبلیغاتی انتخاباتی خود پایبند هستند. نمایش عمومی فیلم، همچنین با سروصداها و تنش‌هایی همراه بوده است. آجی دیوگان، نصیرالدین شاه، کاترینا کایف، رانبیر کاپور، آرجون رامپال و نانا پاتکار نقش‌های اصلی فیلم را بازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها