چهره‌ها و حادثه‌ها

عابر پیاده را کشتم

علی کریمی، فوتبالیست مشهور کشورمان را حتی آنهایی که اهل فوتبال هم نیستند، می‌شناسند. اوکه لقب جادوگر را در رسانه‌ها به خود اختصاص داده است با 30 سال سن یکی از امیدهای فوتبالدوستان ایرانی در مسابقات جام ملت‌های آسیاست.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۰

کریمی این فصل را در باشگاه استیل‌آذین توپ می‌زند و روزهای آرامی را می‌گذراند.او هر روز با خودروی BMW آخرین مدل خود به سر تمرین می‌آید و کاری به هیچ چیز ندارد، اما همین خودروی BMW خاطره تلخی را برای او رقم زده است.

کاپیتان تیم ملی در این باره می‌گوید: «همیشه عشق ماشین BMW داشتم، حدود 8 سال پیش با این خودرو که تازه خریده بودم در حال رانندگی با سرعت بسیار بالا در اتوبان بودم که یک عابر پیاده پرید وسط اتوبان و من هم به او زدم. متاسفانه آن عابر فوت کرد و واقعا نمی‌دانستم چه کار کنم و تا مدتی افسردگی گرفته بودم.

طبق قانون به علت این که عبور عابر از عرض اتوبان ممنوع است، من مقصر نشدم و بعد از چند روز هم ماشینم از پارکینگ بیرون آمد، بدون این که حتی دیه بدهم. اما برای خودم ضربه روحی بزرگی بود، بعد از آن تصمیم گرفتم که دیگر با سرعت بالا رانندگی نکنم و حالا سال‌هاست که از سرعت مجاز هم پایین‌تر رانندگی می‌کنم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها