مرد سالخورده وقتی به خواستگاری دخترجوان رفت، گمان نمی‌برد در یک توطئه خانوادگی به قتل برسد. به گزارش «جام‌جم»، زمستان سال گذشته ماموران انتظامی شهریار هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر، متوجه مردی سالخورده شدند که براثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سر، به قتل رسیده است.
کد خبر: ۳۳۳۱۹۷

ماموران انتظامی با کشف جسد مردناشناس، موضوع را به بازپرس اصغری زاویه، کشیک ویژه قتل دادسرای شهریار اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی انتقال و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات ادامه یافت.

در ادامه تحقیقات پلیسی از سوی کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار معلوم شد مقتول 60 ساله و از اتباع افغان بوده و در زمینه تهیه و فروش اسناد و مدارک هویتی و گذرنامه‌های جعلی فعالیت داشته است.

با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات در این رابطه وارد مرحله جدیدی شد. کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار که احتمال می‌دادند مرد سالخورده در جریان یک انتقام‌گیری به قتل رسیده است، به بررسی وضعیت زندگی وی پرداختند و متوجه شدند، مقتول قبل از مرگ به خواستگاری دختری جوان رفته ولی خانواده دختر به او پاسخ منفی داده و سپس ناپدید شده‌اند.

با به دست آوردن این اطلاعات، ماموران که احتمال می‌دادند پیرمرد از سوی خانواده دختر جوان به قتل رسیده است به جستجوی این خانواده پرداختند تا این که چند هفته قبل خانواده گمشده را در یک خانه اجاره‌ای در یکی از محله‌های شهریار شناسایی کردند.

کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار پس از هماهنگی قضایی به خانه آنها اعزام شدند و دخترجوان را همراه برادرش به اداره جنایی پلیس انتقال دادند.

آنها در بازجویی از مرگ مرد سالخورده اظهار بی‌اطلاعی کردند تا این که در ادامه تحقیقات، مرد جوان به قتل مرد 60 ساله اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی قبل با مقتول که یک جاعل حرفه‌ای بود، آشنا شدم و او چند بار به خانه‌مان آمد و متوجه شد من خواهری مجرد دارم.

وی افزود: پس از چند هفته، مرد جاعل از من خواست خواهرم را به عقد وی درآورم و در قبال این ازدواج قول داد یک خودروی وانت به من هدیه دهد که پس از توافق با وی وقتی با اعتراض خواهرم روبرو شدم مرد 60 ساله را کشته و سپس جسد را در بیابان رها کردم. در پی ا ین اعترافات متهم به قتل با قرارقانونی از سوی بازپرس اصغری زاویه، رئیس شعبه هفتم دادسرای شهریار روانه زندان شده است. تحقیقات تکمیلی برای دستگیری همدست فراری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها