با ورود کماندوها به کشتی ایرلندی

تهدید اسرائیل عملی شد

شبکه های خبری لحظاتی پیش از ورود کماندوهای رژیم صهیونیستی به کشتی ایرلندی حامل کمکهای بشردوستانه برای مردم غزه و توقیف آن خبر دادند.
کد خبر: ۳۳۲۲۱۹

به گزارش مهر، شبکه العربیه در خبری فوری گزارش داد کماندوهای اسرائیلی با ورود به کشتی راشل کوری حامل کمکهای بشردوستانه برای مردم غزه، دست اندرکاران این کشتی را مجبور کردند با تغییر جهت آن به سمت بندر اسدود در سواحل مناطق اشغالی 1948 حرکت کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی ورود کماندوهای این رژیم به داخل کشتی راشل کوری را تایید کرد.

پیشتر یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با هشدار درباره توقیف کشتی ایرلندی حامل کمکهای بشردوستانه در صورت ادامه حرکت به غزه تهدید کرده بود این رژیم از ورود هر کشتی به غزه جلوگیری خواهد کرد.

«آویگای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با الجزیره بار دیگر تهدیدهای مقامهای این رژیم برای برخورد با کشتی ایرلندی (راشل کوری) حامل کمکهای بشردوستانه برای مردم غزه را تکرار کرد.

وی به خبرنگار الجزیره در بندر اسدود واقع در سواحل مناطق اشغالی 1948 گفت:  ما به تصمیم دولت اسرائیل برای جلوگیری از ورود هر گونه کشتی به غزه پایبند هستیم.
 
در حالی که حدود یک هفته از جنایت هولناک صهیونیستهای غاصب در حمله وحشیانه به کشتی های حامل کمکهای بشردوستانه بین المللی برای مردم غزه و شهید و زخمی شدن دهها آزادیخواه، نیروی دریایی این رژیم متجاوز صبح امروز با محاصره یک کشتی ایرلندی، مانع نزدیک شدن آن به غزه شد.

خاطرنشان می شود که بالگردهای رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات روز دوشنبه 10 خرداد با فرماندهی مستقیم فرمانده نیروی دریایی این رژیم به کاروان آزادی اعزامی به غزه حمله کردند و با به گلوله بستن فعالان صلح که اکثر آنها ترک بودند، در جنایتی هولناک 19 نفر را کشته و 60 نفر را زخمی کردند که این اقدام ددمنشانه موجی از خشم و نفرت از صهیونیستهای غاصب و حامیان غربی و همدستان عرب آنها در جهان به وجود آورد که همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها