صفری از تهران: چرا وزارت بهداشت فکری به حال هزینه سنگین درمان ناباروری نمی‌کند، در حالی که من تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستم و هر ماهه بابت بیمه هزینه پرداخت می‌کنم ولی بیمه تامین اجتماعی هزینه‌های سنگین درمان ناباروری را تقبل نمی‌کند، حال آیا کسانی که استطاعت مالی ندارند نباید تا آخر عمرشان مزه پدر و مادر شدن را بچشند؟
کد خبر: ۳۲۹۳۲۳

بهادری از تهران: مدتی است به هنگام بارش باران‌های بهاری در خیابان گل‌های فاز چهارم شهرک غرب، برق این منطقه دچار نوسان و قطعی‌های مکرر می‌شود هر بار که با شرکت برق این مساله را عنوان کرده‌ایم پاسخی واهی شنیده‌ایم. از مسوولان برق منطقه 2 درخواست رسیدگی به این مشکل را دارم.

شهبازی از رباط‌کریم: با این که چند سالی است کانال آب محمدیه جهت آبیاری باغات این منطقه مهیا شده است ولی متاسفانه هر بار به علل نامشخص آب این کانال قطع می‌شود و راه‌اندازی آن به سال بعد موکول می‌شود.

بابایی از تهران: با فرارسیدن فصل گرم سال بسیاری از رانندگان خودروهای سبک و سنگین در روزهای تعطیل آستین بالا زده و برای شستن خودروی خود روانه خیابان‌های پرآب باغ‌فیض می‌شوند و با این کار خود تردد را برای شهروندان مشکل می‌کنند. از مسوولان شهرداری منطقه 5 درخواست رسیدگی دارم.

بایرام‌نژاد از تهران: از حسن رفتار و پاسخگویی مسوولان مرکز تعویض پلاک در الغدیر و به خصوص سروان ایوب نوجوان قدردانی می‌شود.

شیرزادی از سنندج: شهرداری سنندج فکری به حال آسفالت محله‌های 3 و 19 کرده و اهالی را از این معضل رها کند .

یک معلم از بابل: معلمی هستم که برای گذران زندگی خود وام با بهره 26 درصد از موسسه مالی و اعتباری دریافت کرده‌ام و مدت 15 سال است که آموزش و پرورش مطالبات این قشر زحمتکش را نپرداخته است. حال مسوولان امر توضیح دهند که چرا معلمان باید در این همه سختی گذران زندگی کنند؟

عبدالله بیات: مدت 3 سال است در تعاونی مسکن مهر برای خانه‌دار شدن نام‌نویسی و مبلغ 5 میلیون تومان واریز کرده‌ام ولی اکنون از سوی این تعاونی اعلام شده است که مساحت این منازل با پارکینگ و انباری 128 متر است و علاوه بر مبلغ واریزی بایستی 10 میلیون تومان دیگر نیز بپردازیم، آیا بهتر نبود قبل از انجام این پروژه نحوه پرداخت‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گرفت؟

دادآفرین از ایلام: بالاخره پس از گذشت 4 سال چرا مشکل گرد و غبار ایلام حل نمی‌شود؟

جوابیه:در پی درج پیام ستون حق با شماست با عنوان قطعی برق در منطقه خیام، شرکت توزیع برق تهران بزرگ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور اجرای طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه برق‌رسانی منطقه برق خیام در معاونت اجرایی جنوب شرق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مشترکان محدوده‌های خیابان خیام حد فاصل میدان محمدیه تا چهارراه گلوبندک و کوچه‌های فرعی منشعب از آن خیابان در روز جمعه مورخ 31‌/‌ 02‌/‌ 89 از ساعت 30‌/‌7 صبح الی
30‌/‌14 با قطع برق مواجه خواهند شد.

یادآور می‌شود شرکت توزیع برق تهران بزرگ طرح جهادی را با هدف اصلاح و ساماندهی شبکه برق‌رسانی از سال گذشته اجرا کرده است که در این طرح چهار معاونت اجرایی این شرکت با ایجاد گروه‌های آماده 50 نفری و در مجموع 200 نفر از نیروهای واکنش سریع جهت مقابله با حوادث اقدام می‌کنند.

جوابیه: همچنین پیرو درج پیام 22‌/‌02‌/‌89 با عنوان خاموشی معابر، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با ارسال دورنگاری اعلام کرد: حسب پیگیری‌های به عمل آمده، به محض خاتمه عملیات بهسازی، جدول‌گذاری و تعیین حریم پل بزرگراه شهید محلاتی، تقاطع خیابان هفده شهریور نسبت به تامین روشنایی محل فوق‌الذکر اقدام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها