کد خبر: ۳۱۷۷۷۹

میوه‌های چوبی را خوب بشویید و با لاک الکل و پنبه آنها را جلا دهید.

با یک اسپری نقره‌ای تعدادی بلوط را که از جنگل یا پارک جمع کرده‌اید رنگ کنید.

میوه‌های کاج کوچک و بزرگ را با اسپری طلایی رنگ کرده و پس از خشک شدن رنگ با پنبه آغشته به کمی رنگ قهوه‌ای آن را سایه روشن بزنید. وقتی تمام مواد اولیه‌تان آماده شد حالا سراغ ظرف‌های بلااستفاده بروید.

یک مشت ماکارونی به شکل‌های پاپیون و پیچ و صدف و حلزونی بردارید و آنها را روی یک شیشه مربایی خالی بچسبانید و پایین آن را با تعدادی میوه کاج و بلوط به سلیقه خود زینت دهید و با چسب به شیشه بچسبانید.

برای این‌که مواد از شیشه سر نخورد می‌توانید اول یک ورقه کاغذ را به چسب آغشته کنید و به بدنه شیشه بچسبانید و بعد سایر اشکال را روی آن بچسبانید.

می‌توانید در این لیوان آب ریخته گل‌های هفت سین را بگذارید. قبلا کاغذ را رنگی کنید.

یک کاسه بلور لب پریده یا بلااستفاده را با اسپری نقرای از بیرون رنگ کنید و اشکال رنگ کرده خود را به کمک چسب چوب به آن بچسبانید. چسب داغ و چسب فوری نیز برای این کار مناسب است. در این ظرف می‌توانید سرکه یا یک عدد نارنج شناور در آب و یا مقداری سیب سرخ بگذارید.

هر ظرف بلااستفاده دیگری مثل یک سبد گل که گل‌هایش پژمرده شده است نیز می‌تواند برای این کار مناسب باشد. اگر گل خشک داشته باشید نیز می‌توانید آن را از ساقه جدا کرده ته آن را در چسب فرو ببرید و بگذارید خشک شود. بدین ترتیب گلبرگ‌های آن از هم جدا نمی‌شود.

می‌توانید آن را نیز با اسپری طلایی یا نقره‌ای رنگ کرده به همراه سایر چیزهایی که جمع‌آوری کرده‌اید روی یک قاب مربوط به شکلات که دیگر مصرفی ندارد بچینید و یک قاب عکس بسیار زیبا درست کنید. می‌توانید اول وسط این قاب یک آینه بچسبانید و سپس تزیین را شروع کنید یا این‌که عکس خود را درون آن بگذارید.

بالای کابینت‌های چوبی خود را با میوه‌های کاج زینت دهید و از این میوه‌های کوچک و بزرگ برای تزیین طاقچه شومینه نیز استفاده کنید. حتی می‌توانید از آن برای زیباتر کردن چوب پرده خود استفاده کنید و دو میوه کاج بزرگ را به دو سمت آن بچسبانید. هر ابتکاری که بخواهید می‌توانید به خرج دهید زیرا میوه‌های طبیعت ساده و ارزان در خدمت زیبایی خانه شما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها