دو پسر نوجوان 14 و 15 ساله انگلیسی که پس از حمله‌ور شدن به سوی یک جوان 17 ساله سومالیایی در پارک او را هدف ضربات چاقو قرار داده و مرگش را رقم زده بودند به اتهام قتل عمد بازداشت شده و بزودی دادگاهی می‌شوند. این دو نوجوان سفیدپوست که هر دو اهل لندن هستند متهم‌اند در حالی که تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشته‌اند به سوی جوان سومالیایی حمله‌ور شده و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو از محل حادثه متواری شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۶۸۰۰

دوربین‌های مداربسته چهره این دو نوجوان را به طور کامل ثبت کرده و ماموران پلیس توانستند با پیگیری‌های چند روزه این دو نوجوان را دستگیر کنند. آنها که هر دو تاکنون دو بار به اتهام ضرب و شتم راهی بازداشت شده‌ بودند با داشتن وکلای تسخیری به اتهام قتل عمد بزودی دادگاهی می‌شوند.

نقشه مادر، ناکام ماند

«برتینی اسلایت» مادر 22 ساله‌ای که پس از به دنیا آوردن نوزادش از نگهداری او خسته شده بود با رها کردن فرزندش در جنگل‌های اطراف شهر، قصد کشتن او را داشت که به دام افتاد. ماجرا از این قرار است که خانم اسلایت پس از به دنیا آوردن نوزاد دخترش بود که متوجه شد از لحاظ مالی و روحی اصلا شرایط خوبی برای نگهداری از او را ندارد و بهتر است هر طور شده خودش را از این مسوولیت بزرگ رها کند. او با رانندگی دو ساعته به خارج از شهر دالاس نوزادش را در پارک جنگلی بزرگی رها کرد تا از گرسنگی جانش را از دست بدهد،‌اما از روی خوش‌شانسی یک زوج جوان که در حال راهپیمایی در این جنگل سرد بودند متوجه نوزاد شده و فورا او را به پلیس تحویل دادند. چندین شاهد که خودرو این زن را در طول مسیر دیده بودند توانستند هویت مادر بی‌رحم را برای پلیس فاش کنند.

شوهر بی‌رحم زندانی شد

«آلبرت ریکوم» 64 ساله که به اتهام قتل همسر 67 ساله خود راهی دادگاه شده بود با رای اعضای هیات منصفه به 40 سال حبس بدون امکان تخفیف در مجازات محکوم شد. آقای ریکوم متهم است در حالی که از سال‌های سال قبل مدام با همسرش به خاطر موضوعات مختلف، اختلاف سلیقه داشته به سوی این زن که روی ویلچر می‌نشست حمله‌ور شده و با دستانش او را خفه کرده است. آقای ریکوم که صاحب 5 فرزند هم هست پس از این اقدام جنون‌‌آمیز با پلیس تماس گرفت و به قتل رساندن همسرش اعتراف کرد. اعضای هیات منصفه پس از اثبات صحت عقلی کامل این مرد او را به اقدام به قتل عمد متهم شناخته و حکم 40 سال حبس بدون امکان تخفیف در مجازاتی که پیش رو خواهد داشت محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها