جام جهانی کشتی آزاد - روسیه

پیروزی دلچسب ایران مقابل آمریکا

تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از پیروزی مقابل آذربایجان در دومین دیدار خود با درخششی قابل توجه توانست قدرتمندانه و با حساب 5 بر 2 تیم امریکا را نیز از پیش رو برداشته یک گام دیگر به فینال جام جهانی کشتی آزاد سال 2010 در روسیه نزدیک شود.
کد خبر: ۳۱۵۶۸۰

به گزارش ایرنا و به نقل سایت اختصاصی فیلا، در این دیدار تیم ایران توانست در اوزان 55 ، 60 ،66 ، 74 و 96 به ترتیب به وسیله حسن رحیمی ،‌سعید احمدی ، مصطفی حسینخانی، صادق گودرزی و رضا یزدانی به پیروزی رسید اما، در اوزان 84 و 120 کیلوگرم توسط احسان لشگری و فردین معصومی نتیجه را به حریف واگذار کرد.

نتایج تیم های کشتی آزاد ایران و امریکا به شرح زیر است .

در وزن 55 کیلوگرم : حسن رحیمی ملی پوش ایران پس از کسب یک برد درمسابقه با تیم آذربایجان در کشتی دوم خود با ساموئل هازه وینکل از امریکا رو به رو شد و توانست در دو تایم پی در پی و با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر وی را مغلوب کند.

در وزن 60 کیلوگرم : سعید احمدی نماینده ایران در این وزن به مصاف بونچ شاوون ملی پوش تیم امریکا رفت که توانست در سه تایم و با نتایج مشابه یک بریک ،‌یک بر یک و یک بر یک این حریف را شکست دهد.

در وزن 66 کیلوگرم : مصطفی حسینخانی که در مقابل تیم امریکا جایگزین مهدی تقوی شده بود به دیدار تیون واره رفت و موفق شد در دو تایم پی در پی و با حساب چهار بر یک و سه بریک وی را مغلوب کند.

در وزن 74 کیلوگرم: صادق گودرزی دارنده مدال برنز سال 2009 جهان در دانمارک به مصاف میشل پوئتا ار امریکا رفت که در دو تایم متوالی و با نتایج 2 بر یک و یک بر صفر این حریف را شکست داد.

در وزن 84 کیلوگرم: احسان لشگری قهرمان سال 2009 آسیا، که در کشتی نخست خود تمرزاف آذربایجانی را شکست داده بود، در دومین مسابقه به مصاف هربرت ژاکوب دارنده مدال نقره امریکایی ها در جهانی 2009 دانمارک رفت که در سه تایم و با حساب سه بر یک ، یک بر چهار و صفر بر یک مغلوب شد.

در وزن 96 کیلوگرم : رضا یزدانی که در نخستین کشتی در دو تایم پی در پی کشتی را به گاژیموف یکی از بهترین های این وزن جهان از آذربایجان باخته بود در دومین مسابقه خود به مصاف جمیز برگمن از امریکا رفت و در سه تایم و با حساب یک بر سه ، یک بر صفر و 2 بر صفر وی را مغلوب کرد.

در 120 کیلوگرم : فردین معصومی دارنده مدال های برنز و نقره سال های 2006 و 2009 جهان در آخرین کشتی دو تیم به دیدارترول دلاگنف دارنده مدال برنز جهان در سال 2009 رفت که در سه تایم و با حساب سه بر صفر ، صفر بر سه و صفر بر سه نتیجه را به این کشتی گیر امریکایی واگذار کرد.

در پایان تیم ایران توانست باحساب 5 بر 2 از سد امریکا نیز بگذرد.

تیم ایران با این پیروزی یک گام دیگر به فینال این دوره از مسابقات که به احتمال قوی رو در روی روسیه قرار خواهد گرفت، نزدیک تر شد.

حریف بعدی تیم ملی کشتی آزاد تیم ازبکستان خواهد بود .

لازم به یادآوری است که درگروه اول نیز تیم های روسیه ، اوکراین ، بلاروس و ترکیه با هم رقابت می کنند تا تکلیف تیم نخست این گروه را برای حضور در فینال فردا مشخص کنند.

رقابت های مقدماتی امشب با مشخص شدن تیم های حاضر در فینال وهمچنین تیم های دوم گروه ها برای تعیین تیم سوم این دوره از رقابت ها ادامه خواهد داشت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها