کوتاه از همه جا

عصبانیت دردسر آفرید

پدربزرگ 73 ساله‌‌ای که پس از 2 سال درگیری با یکی از همسایه‌ها کنترل خودش را از دست داده و این همسایه 62 ساله را از پله‌ها به پایین پرتاب کرده بود راهی دادگاه شد. آقای «جوزف راین» که صاحب 4 فرزند و 7 نوه می‌باشد متهم است پس از چندین ماه مشکلات متعدد با زن 62 ساله‌ای که در طبقه بالای آپارتمان او زندگی می‌کرد بالاخره پس از یک جدال لفظی طولانی مدت او را از پله‌های آپارتمان محل سکونتشان به پایین هل داده و سبب مرگ این زن شده است. علت مرگ این همسایه، خونریزی مغزی و آسیب شدید به جمجمه عنوان شده و آقای «راین» پس از اعتراف به این عمل هولناک اکنون دادگاهی شده و به زودی رای اعضای هیات منصفه را دریافت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۵۶۲۳

دانشجوی معتاد در دادگاه

پلیس تورنتو کانادا پس از دستگیری و تکمیل پرونده دختر دانشجوی 19 ساله‌ای که به اتهام قتل هم‌اتاقی‌اش مظنون اصلی پرونده بود، تصمیم‌گیری در مورد این دختر جوان را به دادگاه سپرد. کارلا نیومی که سوئدی‌الاصل است متهم است که نیمه‌های شب در حالی که تحت‌تاثیر مواد مخدر‌‌ شیشه قرار داشته به سوی هم‌اتاقی 25 ساله‌اش مارگارت استورم حمله‌ور شده و او را خفه کرده است. کارلا مدعی است که در مورد شب حادثه هیچ چیز را به یاد نمی‌آورد و نمی‌داند که چطور دست به چنین عمل فجیعی زده است وجود اثر انگشت کارلا روی گلوی خانم مارگارت و تایید وجود انواع مخدر در سیستم بدن مظنون به قتل، بالاخره توانست این پرونده را تکمیل کرده و دختر جوان دانشجو را روانه دادگاه کند.

کشف جدید‌ پرونده جدید

کشف جسد دختربچه 7 ساله‌ای که در پارکی در حومه لس‌آنجلس دفن شده بود ماموران پلیس این منطقه را با پرونده‌ای پیچیده رو‌به‌رو کرده است. به گزارش پلیس، کشف این جسد که متعلق به ماه‌ها قبل است و هویت مقتول هنوز روشن نشده این شک را برای آنها به وجود آورده که قاتل زنجیره‌ای که چند سال قبل دست کم 5 دختربچه را به قتل رسانده و هرگز دستگیر نشده ممکن است باردیگر جنایات خود را آغاز کرده باشد. این شک و شبهه پلیس در حالی است که کارآگاهان معتقدند این جسد ممکن است هیچ ارتباطی به پرونده باز قاتل کودکان این منطقه نداشته باشد و توسط فرد و یا گروه دیگری صورت پذیرفته باشد. ماموران در حال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد کشف هویت جسد مکشوفه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها