جام‌جم: 2 تیم پرسپولیس و مریخ سودان، روز 6 فروردین برای خداحافظی ناصر خمیس به مصاف هم می‌روند. ناصر خمیس، بازیکن سابق الوصل و تیم ملی امارات است که تجربه همراهی این کشور در جام جهانی 1990 را دارد. این بازی در ورزشگاه اختصاصی الوصل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۷۳۲

تایلند دوشنبه می‌آید

جام جم: کاروان تیم ملی فوتبال تایلند برای برگزاری آخرین مسابقه از مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2011 آسیا، پس از اردوی 5 روزه در قطر برای بازی با ایران روز دوشنبه دهم اسفند وارد تهران می‌شود. برایان رابسون، هافبک سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد که هدایت تیم ملی تایلند را به عهده دارد، قبلا گفته بود: وظیفه من بردن تایلند به جام ملت‌های 2011 آسیاست و تنها در لحظه رفتن به آن مسابقات است که خوشحالی خواهم کرد. تایلند تنها در صورت پیروزی بر ایران می‌تواند به مرحله نهایی صعود کند.

معدنچی: باید گریه می‌کردم

فوتبال ایران: مهرزاد معدنچی که یکی از 2 گل الاهلی امارات را در لیگ قهرمانان وارد دروازه مس کرمان کرد، در واکنش به انتقاداتی مبنی بر شادی پس از گل گفت: فکر می‌کنم در فوتبال چیزی شیرین‌تر از گل زدن نیست و اگر می‌دانستم بعضی‌ها از گلزنی من ناراحت می‌شوند، شاید به گوشه‌ای از زمین می‌رفتم و گریه می‌کردم. از سوی دیگر من که بعد از گلزنی 5 بار زمین را دور نزدم که حالا برخی‌ها حرکت شادی پس از گل مرا عجیب تلقی کنند.

برد برابر سپاسی بیشتر از دربی می‌ارزد

جام‌جم: باشگاه پرسپولیس که برای برد در دربی 68 تنها پاداش 400 هزار تومانی را به بازیکنان این تیم پرداخت کرده بود، این بار و برای برد در برابر مقاومت سپاسی مبلغ 600 هزار تومان به بازیکنان این تیم پرداخت کرد، البته این افزایش چشمگیر پاداش بی‌ارتباط با کمک 300 میلیون تومانی سازمان تربیت‌ بدنی به این باشگاه نیست. این مبلغ قرار است در این هفته به حساب پرسپولیس واریز شود.

بازگشت جباری از فروردین

جام‌جم: در شرایطی که آبی‌پوشان وضعیت حساسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی دارند، هیچ خبری برای مرفاوی نمی‌تواند از این خوشحال‌کننده‌تر باشد که مجتبی جباری، هافبک بازیساز و خلاق استقلال پس از 6 ماه مصدومیت سرانجام از فروردین 89 شرایط بازی کردن را خواهد داشت تا میانه میدان استقلال با حضور جباری جان تازه‌ای بگیرد.

وضعیت برهانی امروز مشخص می‌شود

جام‌جم: در آستانه دیدار حساس استقلال تهران و استیل‌آذین در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، فقط آرش برهانی در بین بازیکنان آبی‌پوش وضعیت مبهمی دارد.

امین نوروزی، پزشک آبی‌پوشان در این خصوص به خبرگزاری فوتبال گفت: خوشبختانه مشکل سرماخوردگی برهانی به طور کامل برطرف شده است. در ضمن مراحل درمانی برای رفع مصدومیت مچ پای این بازیکن بخوبی طی شد. با این حال امروز (شنبه) از برهانی تست خواهیم گرفت تا درباره حضورش مقابل استیل‌آذین تصمیم‌گیری کنیم.

داماش متفاوت کریمی در راه است

ایسنا: فیروز کریمی، سرمربی داماش گیلان پس از برتری شاگردانش مقابل مقاومت سپاسی در جام حذفی، گفت: نشان دادیم که در اندازه‌های یک تیم لیگ برتری بازی می‌کنیم و بدون شک در ادامه رقابت‌ها چهره بهتری از داماش را خواهید دید چرا که برای نیم فصل دوم لیگ دسته اول تیمی ساخته‌ام که علاوه بر ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند بتواند در کسب نتیجه نیز موفق ظاهر شود.

تلا‌ش ابومسلم برای فرار از کسر امتیاز

ایسنا: قائم مقام باشگاه ابومسلم خراسان درخصوص تهدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر 3 امتیاز از این تیم در صورت پرداخت نشدن مطالبات طلبکارانش گفت: مطالبات تعدادی از شاکیان را پرداخت کرده‌ایم، ولی در حال حاضر میثم بائو و شهاب گردان از تیم شکایت کرده‌اند که این موضوع تا چند روز آینده بررسی می‌شود تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید.

پیکان بی‌خیال فیفا شد

مهر: کامران صاحب‌پناه، مدیرعامل باشگاه پیکان قزوین درخصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت این تیم به فیفا درباره ابهامات به وجود آمده بین انتقال مارسلو به پیکان و مهدوی‌کیا به استیل‌آذین گفت: خوشبختانه مشکل مارسلو حل شده و می‌تواند ما را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که شکایت به فیفا کار قشنگی نیست و در مجموع مصالح فوتبال ایران مهم‌تر از یک باشگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها