حسنی از تهران: از سال گذشته در قبوض آب و بتازگی در قبوض برق مشترکین هزینه‌ای بابت مالیات بر ارزش افزوده و تبصره 3 درج می‌شود و جالب است بدانید برای آب بهای 4000 تومانی که در طول یک دوره برای من آمده، مبلغ 7000 تومان هزینه تبصره 3 درج شده و به هر جا که زنگ می‌زنم اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و مرا به یکدیگر پاس می‌دهند، آیا این رفتار از جانب مسوولان صحیح است ؟
کد خبر: ۳۱۳۳۰۲

شهری از تهران: وضعیت آسفالت خیابان فلامک شمالی، واقع در شهرک غرب بسیار نابسامان است و بسیاری از خودروها هنگام عبور از این خیابان دچار خرابی جلوبندی می‌شوند از شهرداری منطقه درخواست رسیدگی دارم.

یک شهروند از اصفهان: تعاونی شرکت کاشی اصفهان از سال 81 برای هریک از اعضا مبلغ 3 میلیون تومان از یکی از بانک های شعبه فولادشهر وام گرفته که اعضا باید طی 15 سال، مبلغ 11 میلیون تومان پرداخت کنند. مسوولان ذی‌صلاح محاسبه کنند سود وام چقدر است.

نوروزی از اهواز: چندی پیش از شرکت مخابرات پیامکی برایم ارسال شد با این مضمون که با عدم پرداخت هزینه تلفن ثابت ظرف 72 ساعت تلفن شما قطع می‌شود. پس از دریافت این پیامک به مخابرات، اداره پست و پست‌بانک مراجعه کردم که در موعد مقرر هزینه‌ تلفنم را پرداخت کرده‌ام. ولی هیچ‌کس پاسخگو نبود که این پیامک چرا برایم ارسال شده است. بالاخره پس از کلی دوندگی متوجه شدم این پیامک برای تمامی شهروندان محض اطلاع‌رسانی ارسال شده و منظور از آن، قطعی خطوط پرداخت شده نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها