در نشست مسئولان ویژن آسیا عنوان شد

بررسی اجرای مرحله جدید آسیا ویژن

در نشست دو روزه مسئولان طرح آسیا ویژن اجرای مرحله جدید این طرح در سال 2010 در ایران بررسی و راهکارهای اجرای این طرح نهایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۲۷۲۹

به گزارش مهر، در این نشست که طی روزهای 4 و 5 اسفند ماه جاری در محل آکادمی فوتبال برگزارخواهد شد، ضمن بررسی روند اجرا و آخرین وضعیت پروژه آسیا ویژن در ایران، اجرای مرحله جدید این طرح با توجه به نیازهای منطقه ای و جغرافیایی در 4 استان خراسان، اردبیل، یزد و مازندران در سال جاری بررسی تا استانهای مذکور برای میزبانی این طرح به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شوند.

تاکنون پروژه آسیا ویژن با همکاری فدراسیون و سرمایه گذاری AFC در استانهای فارس، اصفهان، همدان، قزوین، تهران و هرمزگان به اجرا درآمده است.

براساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال نشست روز سه شنبه آسیا ویژن با مسئولان استانهای مجری طرح ویژن آسیا و جلسه روز چهارشنبه با مسئولان این طرح برگزار خواهد شد.

پروژه ویژن آسیا یا چشم انداز فوتبال آسیا (طرح استراتژیک فوتبال آسیا) از 5 سال گذشته با حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در16کشورآسیایی درحال اجراست که درجهت تشکیل تیم های پایه نوجوانان، جوانان و لیگ های منطقه ای و استانی و تبدیل شدن آن به فدراسیون های استانی تلاش می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها