گروه جامعه: در پی چاپ گزارشی با عنوان «قطع مکرر شبکه در دفاتر پلیس الکترونیک» که 30 دی‌ماه در صفحه 17 روزنامه جام‌جم به چاپ رسید، شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به نیروی انتظامی، توضیحاتی برای آگاهی خوانندگان ارسال کرده است. به گزارش جام‌جم، در این جوابیه آمده است: ساعت رسمی ارائه خدمات در دفاتر از 8 تا 14 است و برخی دفاتر خدمت‌رسانی به هموطنان تا ساعت 16 نیز فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۲۲۶۹

بستر ارتباطی دفاتر، اینترانت ملی است که یکی از سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت مخابرات است و هرگونه ایراد در شبکه مخابرات کشوری (اعم از اینترنت و یا اینترانت و ...) باعث بروز برخی مشکلات در عملکرد دفاتر خواهد شد. این سرویس از 7 تا 9 دی‌ماه با کندی و اختلال همراه بود ولی هیچ‌گاه به طور کامل قطع نشده است.

سیستم اجرائیات برای 2 روز در تاریخ 21 و 22 دی‌ماه دارای مشکل بوده که در همان زمان نیز با توان 50 درصدی ارائه خدمات انجام گرفته است. مابقی خدمات ارائه شده در دفاتر در این مدت مشکلی نداشته است.

تعداد پرسنل شاغل در هر دفتر تهران به طور متوسط 7 نفر و در شهرستان‌ها نیز 5 نفر هست که در صورت عدم پاسخگویی مناسب به مراجعین، مراتب از طریق تلفن 197 بازرسی ناجا می‌توان پیگیری کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها