به هدف بزنید

برای رسیدن به اهداف همیشه باید اصولی را مدنظر داشت. در زیر به چند اصل عمده اشاره شده که با رعایت‌ آنها می‌توان به اهداف خود دست یافت.
کد خبر: ۳۱۱۸۳۳

پتانسیل‌های شما به وسیله باورهایتان تعریف و محدود می‌شود. اگر شما به اندازه کافی خودتان را باور داشته باشید، قادر به انجام هر کاری خواهید بود و هرچه را که بخواهید، به دست خواهید آورد. تنها چیزی که شما را از رسیدن به خواسته‌‌هایتان بازمی‌دارد، داستانی است که مرتب برای خود در مورد نرسیدن به آن چیز تعریف می‌کنید.

بیشتر مردم راجع به محیط خود دچار شک و تردید هستند.

بیشتر مردم اعتراف می‌کنند که نسبت به محیط اطراف زندگی خود، اعتماد کافی را ندارند و همین موضوع باعث عدم دستیابی آنها به موفقیت می‌شود. اکثر افراد معتقدند که «من به اندازه کافی خوب نیستم» یا «من تنبل هستم» یا «هیچ‌کس مرا دوست ندارد». این افکار مخرب باعث شکست شما خواهد شد.

شما می‌توانید مکانیزم‌هایی را در مورد حذف تردیدهای خود بیاموزید.

شما باید در جایی الگوهای قدیمی خود را بشکنید و با تمرین الگوی جدیدی بسازید. پیشرفت به صورت اتوماتیک‌ به دست نمی‌آید. زندگی خود را به صورت نوارهای ویدئویی تصور کنید. ما باید نوارهای ویدئویی منفی را از بین ببریم. شما با قدرت تصور خود می‌توانید این نوارها را از ذهنتان پاک کنید و حتی 10 تا 20 سال آینده را نیز در ذهن خود تصور کنید.

روی هر چیز که تمرکز کنید، انرژی شما به همانجا سرازیر خواهد شد.

ارزش‌ها و باورهای ما، عملکردهای ما را شکل می‌دهند. پس باورهای غلط خود را حذف کنید تا به موفقیت برسید.

برای خلق نتایج مثبت باید دست به عمل سختکوشانه بزنید.

مهارت‌های ارتباطی را بیاموزید. ارتباطات از هر نوع حتی غیرکلامی می‌تواند نقش مهمی در برقراری ارتباط با دیگران بازی کند.

اگر روی هدف و علاقه خود تمرکز کنید هر چیز قابل دستیابی است. برای دستیابی به کیفیت عالی در زندگی به دو مهارت نیاز است: علم دستیابی (توانایی تصور هر چیز و تبدیل آن به واقعیت)‌ و هنر انجام دادن و تمام کردن عمل (این کار به شما امکان لذت بردن از هر لحظه زندگی را می‌دهد)‌. موفقیت بدون عمل، محکوم به شکست است.

کسانی که به پیروزی دست یافته‌اند را الگوی خود قرار دهید.

برای پیشرفت سریع، از دیگرانی که در رشته مورد نظر شما به هدف رسیده‌اند، کمک گرفته و با الگو قرار دادن آنها سیر صعودی خود را به سمت هدف، سرعت ببخشید.

به آنچه خود انجام می‌دهید اعتماد کنید. اگر روی محدودیتی تمرکز کنید امکان ندارد محدودیت‌ها دست از سر شما بردارد. پس فقط روی آنچه که می‌خواهید در زندگی جذب کنید، تمرکز کنید.

منابع: spiritual.com.au

Ezinearticles.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها