تیم فوتبال چلسی که طی هفته‌های اخیر صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان را به تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد واگذار کرده بود، چهارشنبه شب با برتری پرگل مقابل بیرمنگام مجددا به سکوی نخست جدول بازگشت.
کد خبر: ۳۰۸۹۹۸

به گزارش مهر، هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان چهارشنبه شب با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های چلسی، بلکبرن و اورتون مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های آستون ویلا و آرسنال نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج شهر لندن به مصاف بیرمنگام رفت و شکست 3 برصفر را به این تیم تحمیل کرد. برای چلسی در این دیدار خانگی فلورنت مالودا (5) و فرانک لمپارد (32 و 90) گلزنی کردند و جمع امتیازات این تیم را به عدد 51 امتیاز رساندند تا آبی پوشان لندنی مجددا صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شوند.

توقف آرسنال

دیشب همچنین تیم آرسنال در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف آستون ویلا رفت و در شرایطی که برای حفظ اختلاف امتیاز خود با مدعیان به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. آرسنال با این تساوی 49 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند. سول کمپل، مدافع جدید تیم آرسنال از دقیقه 35 این بازی به جای توماس ورمالین وارد زمین شد.

- نتایج دیدارهای شب گذشته لیگ برتر انگلستان به شرح زیر است:
* آستون ویلا صفر - آرسنال صفر
* چلسی 3 - بیرمنگام صفر
* بلکبرن 2 - ویگان یک
* اورتون 2 - ساندرلند صفر

جدول رده بندی:
1- چلسی 51 امتیاز - 22 بازی
2- منچستریونایتد 50 امتیاز - 23 بازی
3- آرسنال 49 امتیاز - 23 بازی
4- تاتنهام 41 امتیاز - 23 بازی
-----------------------------------
18- بارنلی 20 امتیاز - 22 بازی
19- هال سیتی 19 امتیاز - 22 بازی
20- پورتسموث 15 امتیاز - 21 بازی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها