فارس: علیرضا حیدری،دارنده 6 مدال کشتی جهان و المپیک درباره پیکارهای لیگ گفت: تا امروز شخص خاصی در لیگ نظرها را جلب نکرده است و امیدوارم تا پایان مسابقات چهره جدید و مستعدی در کشتی پیدا شود.وی درباره کیفیت لیگ افزود: تا حدودی جذابیت و کیفیت لیگ امسال پایین است. کسی که لیگ را هدایت می‌کند، باید طوری عمل کند که تیم‌ها احساس تبعیض نکنند. در عین حال اختلاف و حاشیه در لیگ موضوعی عادی است، اما تهدید به انصراف اتفاق خوبی نیست.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۸

برتری صدرنشینان لیگ برتر هندبال

جام‌جم: در چارچوب هفته سوم لیگ برتر هندبال 5 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 32 بر 23 بر مهمان خود دانشگاه آزاد تهران غلبه کرد. ذوب آهن اصفهان تیم دوم جدول هم 31 بر 27 مقابل میزبان خود، شهرداری زرند کرمان به برتری رسید و در دیگر دیدارها این نتایج به دست آمد:شهرداری سبزوار 28 هپکوی اراک 28، سنگ آهن بافق یزد 36 پتروشیمی کازرون 35، مس کرمان 30 تربیت بدنی آذربایجان غربی 27.

مخالفت فیبا با نوجوانان ایران

جام‌جم: فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با درخواست ایران مبنی بر افزایش سهمیه قاره آسیا در پیکارهای جام جهانی نوجوانان از 2 به 3 تیم مخالفت کرد. درپی اتخاذ این تصمیم حضور نوجوانان بسکتبال ایران که در پیکارهای قهرمانی آسیا به عنوان سوم بسنده کردند در جام جهانی آلمان منتفی شد.

شکست واترپلوی گیلان به دلیل نبود کلید استخر!

ایسنا: تیم هیات شنای گیلان به دلیل بسته بودن در استخر محل برگزاری دیدارش مقابل آذربایجان شرقی، بازنده اعلام شد.با توجه به این‌که استخر شنای شیرازی شهرستان بندر انزلی در اجاره هیات شنای این شهرستان است، در روز برگزاری این مسابقه به دلیل نبود کلید در استخر که در اختیار ابوطالب مشهور، رئیس هیات شنای انزلی است، دیدار 2 تیم برگزار نشد تا تیم گیلانی بازنده اعلام شود. مشهور، دلیل عدم حضورش در این رقابت را بی‌اطلاعی از برگزاری مسابقه و عدم هماهنگی هیات شنای گیلان ذکر کرد.

درگذشت برادر تختی

جام‌جم: در شرایطی که 17 دی ماه، چهل و دومین سالگرد بزرگمرد تاریخ ورزش ایران ، جهان پهلوان تختی است و جامعه کشتی بتدریج خود را برای برپایی مراسم سالگرد این پهلوان آماده می‌کند، مهدی تختی، برادر بزرگ قهرمان فقید کشتی دوشنبه شب به دیار باقی شتافت. مراسم تشییع پیکر مرحوم مهدی تختی، امروز از ساعت 30/10 در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

10 کشور خارجی در جهانی شمشیربازی کیش

جام‌جم: رقابت‌های جهانی شمشیربازی کیش طی روزهای 19 و 20 دی با حضور تیم‌های ایرلند، ارمنستان، هنگ‌کنگ، مالزی، نیجریه، گرجستان، کانادا، پرتغال، بحرین و اسلوونی در دو اسلحه سابر و اپه انفرادی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها