چهره‌ها و حادثه‌ها

حادثه ای عمیقا تلخ

اکرم محمدی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد سال 1340 در تهران است. او کار هنری خود را به صورت حرفه‌ای از سال 1362 با تئاتر آغاز کرد. سپس با سریال «مرغ حق» در سال 1364 وارد تلویزیون شد و بعد از بازی در فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی مرحوم علی حاتمی به شهرت رسید. او به خاطر بازی در این فیلم نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر شد. بازی او در سریال خانه سبز، در نقش خواهر مرحوم خسرو شکیبایی نیز مورد توجه قرار گرفت. «دختری با کفش‌های کتانی»، «سام و نرگس»، «شیدا» و «دایره زنگی» از دیگر آثار او هستند.
کد خبر: ۲۹۹۴۴۰

اکرم محمدی، بار نخست از تعریف کردن حوادث زندگی‌اش سرباز زد. یک ماه بعد اما، از تلخ‌ترین‌هایش گفت و آن موقع بود که متوجه شدیم چرا بار اول دل و دماغ مصاحبه نداشته است. او به تازگی و به طور ناگهانی عزیزی را از دست داده است. می‌گوید: «3 ماه پیش خواهرزاده‌ام که دختری 32 ساله بود در اثر سکته قلبی درگذشت. این بحران زندگی مرا بشدت تحت تاثیر قرار داده و هنوز در شرایط بحرانی هستم.»

از محمدی می‌خواهیم برای خارج شدن از این حال و هوا از خاطرات شیرینش بگوید اما پاسخ می‌دهد: «تلخی این حادثه تمام شیرینی‌های زندگی را از یادم برده است. هنوز حالم خوب نشده و نمی‌توانم روی خاطرات دیگرم تمرکز کنم. تنها چیزی که ذهنم را اشغال کرده این حادثه تلخ است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها