اعتراف روح‌الله هاشمی به قتل

متهم: یک لحظه دچار جنون شدم

سید روح‌الله هاشمی که متهم است برادر و همسر برادر خود را به طرز فجیعی در منزلشان به قتل رسانده ، در مقابل قاضی بهروز هنرمند بازپرس جنایی تهران به قتل اعتراف کرد.
کد خبر: ۲۹۸۴۵۹

به گزارش ایسنا ، بازپرس ویژه‌ قتل تهران با اعلام این خبر ، تصریح کرد: روز گذشته متهم به جنایت پس از چند ساعت تحقیق و بازجویی نهایتا به قتل برادر و همسر برادرش اعتراف کرد.

وی با بیان این‌که سید روح‌الله مدعی است هنگام ارتکاب جنایت دچار جنون شده است ، افزود: ظاهر متهم، جنون را نشان نمی‌دهد زیرا بسیار معقول صحبت می‌کند و در استدلال و تحلیل مسائل مهارت دارد اما به هر حال کمیسیون پزشکی قانونی درخصوص صحت روانی این متهم باید اظهارنظر کند.

بازپرس ویژه‌ قتل تهران خاطرنشان کرد: این متهم 36 سال دارد و شب حادثه حدود ساعت 9 وارد منزل برادرش شده است سپس با گذشت ساعاتی، سید مرتضی به دلیل آن‌که قصد داشته به جایی برود، می‌گوید که باید یک دوش بگیرم و زمانی که داخل حمام می‌شود سید روح‌الله به وسیله‌ اسپری اشک‌آور ابتدا همسر سید مرتضی را بی‌دفاع کرده و سپس با چاقویی که از داخل آشپزخانه برداشته بوده ، او را به طرز فجیعی به قتل رسانده است سپس داخل حمام رفته و قبل از آن‌که برادرش فرصت دفاع پیدا کند او را نیز با ضربات چاقو ناتوان کرده و به طرز فجیعی کشته است.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران درخصوص وضعیت این متهم گفت: سید روح‌الله متأهل است و دو فرزند دارد اما به دلیل بیکاری و توقعاتی که از برادرش داشته ، انگیزه‌های ارتکاب جنایت در وی تقویت شده و دست به این اقدام زده است.

قاضی هنرمند در پایان اظهار کرد: متهم پس از اعتراف به قتل بارها مدعی شد که برادرش را خیلی دوست داشته اما نمی‌داند چرا اقدام به قتل وی و همسرش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها