حق با شماست

سامانه 124 برای چیست؟

رحمت‌الله سهرابی: اداره دارایی غرب واقع در خیابان ستارخان به دلیل نداشتن پارکینگ، باعث شده است ترافیک گسترده‌ای در خیابان‌های مجاور ایجاد شود، در صورتی که داشتن پارکینگ برای چنین مکان دولتی از ضروریات است، در ضمن چهارراه دردشت واقع در بزرگراه رسالت نیاز به پل عابر پیاده دارد.
کد خبر: ۲۹۸۱۹۰

یک بازنشسته آموزش و پرورش از زنجان: از شعبه مرکزی یکی از بانک‌ها مبلغ 3 میلیون تومان وام جهت خانه‌دار شدن دریافت کردم که تاکنون 24 قسط آن را پرداخت کرده‌ام و اکنون به خاطر دیرکرد بقیه آن‌ که یک میلیون تومان است و به دلیل مشکلاتی که برایم به وجود آمده از پرداخت آن عاجز مانده‌ام. از این‌رو چند بار به این بانک رفته و از آنها برای پرداخت بقیه وامم درخواست فرصت کرده‌ام، ولی متاسفانه بانک بدون توجه به مشکلات من، این ماه منزلم را به مزایده می‌گذارد، حال از مسوولان درخواست دارم با تامل در این خصوص مشکلم را حل کنند و مرا از بی‌خانمانی برهانند.

احمد کفاشان: چند ماه پیش برای حل پاره‌ای از مشکلاتم به دفتر ریاست جمهوری رفتم و با این که قول‌هایی نیز به اینجانب داده شد، ولی تاکنون خبری از حل مشکلاتم نشده و وقتی قضیه را پیگیری کردم متوجه شدم نام من از فهرست رایانه حذف شده است.

یک شهروند: قیمت تخم‌مرغ هر روز بالاتر از روز قبل می‌شود، از مسوولان ذی‌ربط درخواست رسیدگی دارم.

محمد حسینی: نگهبان شرکت مخابرات استان ایلام شهرستان بویه هستم، مدت 3 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده‌ایم وقتی دلیل را جویا می‌شویم، مخابرات اظهار بی‌پولی می‌کند و این در شرایطی است که کارمندان این شرکت هر ماه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند و این کسری بودجه فقط و فقط گریبان نیروهای شرکتی را گرفته است.

ابوالحسن اکبری از ارومیه: حدفاصل فلکه دخانیات تا سه‌راه دخانیات به دلیل وجود مغازه‌های غیرمجاز تعمیرات خودرو، پیاده‌رو بسته شده و شهرداری نسبت به رفع این مشکل چاره‌ای نیندیشیده است.

حشمتی از شوشتر: از سال 79 عضو تعاونی مسکن کارکنان دولت هستم و هیچ‌گونه تسهیلاتی به این تعاونی‌های 76 هکتاری شهرستان شوشتر واگذار نشده است، از وزارت مسکن خواستار رسیدگی هستم.

امیری: بارها با سامانه 124 شکایات در ارتباط با خلاف فروشگاهی تماس گرفته‌ام، ولی به دلیل هیچ‌گونه نظارتی، شاهد بوده‌ام که عاملان گرانی و کارهای خلاف، هیچ‌گونه توبیخی نشده‌اند، پس فایده تلفن 124 شکایات مردمی برای چیست؟

غلامحسن عابدی از شیرگاه سوادکوه: در شهرستان ما اداره ثبت اسناد و املاک برای واگذاری سند ملک، نام‌نویسی نمی‌کنند و همین امر باعث بسیاری از سوء‌استفاده‌ها شده است. از قوه قضاییه درخواست رسیدگی دارم.

یک شهروند از قائمشهر: بیش از یک ماه است آسانسور بیمارستان رازی خراب شده و این در حالی است که بخش جراحی این بیمارستان در طبقه دوم است و بیماران زیادی از طی پله‌های این بیمارستان عاجزند، کاش برای این مشکل جدی تدبیری اندیشیده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها