نشستی برای تحول

اگر مدعی باشیم که نشست‌های «افق رسانه» که در فواصل مشخصی طی یک سال در صداوسیما تشکیل می‌شود یکی از مفیدترین همایش‌هایی است که در کشور برگزار می‌گردد، بیراه نگفته‌ایم.
کد خبر: ۲۹۷۴۶۲

این نشست‌ها که با حضور رئیس سازمان و همه مدیران اصلی صداوسیما در سراسر کشور شکل می‌گیرد، تلاشی است در جهت همگرایی، انسجام سازمانی و تبیین و تحلیل شرایط پیش روی رسانه.

رسانه ملی در حال حاضر خود را برای جهش و دستیابی به افق‌های نوتر آماده می‌کند 
لذا به دلیل پراکندگی جغرافیایی ، گستره نفوذ و تنوع محصولات نیازمند فهم دقیق در اهداف، استفاده بهینه از ابزار و امکانات و هم‌‌افقی در تحقق برنامه‌هاست.

در این گونه نشست‌هاست که فارغ از تعارفات اداری ضعف‌ها و قوت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها و راهکارهای عملیاتی مطرح و نگاه‌ها را متوجه ماموریت‌های ویژه این رسانه بزرگ ملی و فراملی می‌سازد.

در نشست دیروز نیز در چنین فضایی دیدگاه‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسانه ملی برای حاضرین مطرح گردید تا همه توانایی‌های موجود در خدمت تحولی نوین بسیج و رسانه در طراز واقعی و مطلوب خود قرار گیرد.

توجه به روش‌های نو در تبلیغ معارف دینی، استفاده هنرمندانه از موسیقی، توجه ویژه به پایداری اصالت خانواده در برنامه‌های نمایشی و آمادگی کامل و همیشگی برای مبارزه و مواجهه با جنگ نرم دشمن و حضور فعال در میدان رسانه‌های مجازی از نکات مورد تاکید در این همایش بود.

بیژن مقدم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها