حق با شماست

این همه خلف وعده، چرا؟!

یک بازنشسته از تهران: معوقه بازنشستگان کشوری سال 86 هنوز پرداخت نشده است. از مسوولان محترم درخواست رسیدگی دارم. شهرام گلنازی از شهرک اندیشه: رانندگان تاکسی برای سوارکردن مسافر در کنار پله برقی فاز یک توقف می‌کنند و همین کارشان باعث شده سه راه ورودی اندیشه تا سر خیابان اطلاعات هرروز شاهد ترافیک سنگینی باشد. از شهرداری درخواست دارم با نصب چند متر نرده در این مکان، ایستگاه تاکسی را عقب تر ببرد تا خودروهای شخصی هنگام ورود به این منطقه با ترافیک مواجه نشوند.
کد خبر: ۲۹۶۴۸۹

محسن توکل از خوزستان: امسال در یک شرکت خودروساز برای خرید یک دستگاه خودرو نام‌نویسی کردم و قرار بود تا مهرماه خودرو را تحویل بگیرم که متاسفانه تاکنون از خودرو خبری نشده است. این همه خلف وعده برای چیست؟

عبدالحسن بیک‌مشهد از اهواز: در کوی سعدی واقع در خیابان شیراز هر روز شاهد تصادفات گسترده‌ای هستیم که دلیل آن تابلوی راهنمایی و رانندگی است، از شهرداری درخواست رسیدگی دارم.

عباس پورموسی: نانوایی‌های شهرستان بزنجان از توابع شهرستان بافت استان کرمان ساعت کاری مشخصی ندارند و همچنین آب شرب این منطقه هر شب قطع و جیره‌بندی می‌شود، از اداره آبفا درخواست رسیدگی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها